Vraag

Internet box/booster

  • 1 February 2024
  • 34 reacties
  • 504 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Beste (Tina?),

Vanmorgen weer een e-mail gekregen dat de oude toestellen nog niet teruggestuurd werden, dit moet voor 22/02/2024. Over de levering van de nieuwe toestellen krijg ik niets…..

Zoals ik al schreef bestelling R4WEBSHOP021705447 volledig annuleren aub, ik voel dat het anders zware problemen gaat geven.

Reputatie 4
Badge +2

Best volledig annuleren, ook het terug sturen van de oude toestellen.

Bij de overgang op Fiber, wordt de box sowieso geruild, oogwel gratis.

Dus liefst annuleren.

Bedankt voor je hulp!

 

Reputatie 4
Badge +2

Tina,

Best volledig annuleren (ook het terug sturen v

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 

ik vind met het ordernummer ook geen verzending vanaf Essers naar  bpost… raar…dus er is niks onderweg (dus ook nog niks terugsturen… )

k ga zoeken wat we best doen met dat order 

we volgen het op en houden je op de hoogte. 

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

Dag Joël,

Is het Murphy's law?

Ik heb nog steeds niets vernomen van Proximus over klaar maken bestelling, afgifte aan bPost etc. ook van bPost niet vernomen ook geen aankondiging voor overgave pakket.

Is de verzending in orde het enige wat ik heb is dat ik voor 22 februari de oude toestellen moet terug zenden.

Weet jij iets meer?

Groeten, 

Hans

Reputatie 4
Badge +2

Okay Joël, ik wacht af tot volgende week.

Bedankt voor je hulp ik laat nog iets horen over het verloop.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Ik heb gezien dat iemand een wijziging heeft willen starten voor annulatie.Deze wijziging is uiteindelijk niet uitgevoerd geweest.Dit wil zeggen dat uw toestellen gaan geleverd worden in de loop van volgende week.Via de labels kan u erna de oude gratis terug opsturen.Excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel.

Reputatie 4
Badge +2

Joël, bedankt voor je antwoord en de hulp.

Er is nu nog iets bij gekomen voor bestelling R4WEBSHOP021705447 vanmorgen telefoon van de klantendienst (was gisteren aangevraagd) dame begreep er niets meer van de bestelling is buiten papieren voor terug sturen oude toestellen niets te vinden. Beste oplossing volgens haar alles. annuleren, dan spaar ik € 49,00 omdat ik toch gratis alles krijg bij het aansluiten op fiber.(??). Zij zou alles annuleren, moest ik ook niets voor 22/01/2024 terug sturen. Ik zou hier een bevestiging voor ontvangen. 

Inderdaad kreeg ik kort erna een e-mail van Proximus, maar geen annulering maar een nieuwe bevestiging, ook voor het terug sturen van de oude toestellen.

Ik kan het niet meer volgen komen er nu nieuwe toestellen of is het geannuleerd.

Joël, ik hoop  dat dat gesprek van vanmorgen jouw werk niet tegenwerkt.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 Uw vraag is geregistreerd onder ordernummer R4WEBSHOP021705447.Dit order is in verwerking.Van zodra de verwerking in orde is gaat u automatisch een leveringsdatum ontvangen.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reageer