Vraag

Internet box/booster

  • 1 February 2024
  • 34 reacties
  • 503 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018 

ik noteer het en volg op zo gauw het mogelijk is.

mvg, 

Tina

Reputatie 4
Badge +2

👍

@tina.b  @HadewychT 

Als op initiatief van Proximus een decoder zoals de v5 uit roulatie wordt genomen en vervangen wordt door een type v7 ontvangt men hier blijkbaar een e-mail over. Ontvangt men deze e-mail ook als de klant in zijn/haar instellingen via MyProximus alles wat betreft nieuwsbrieven en dergelijke uitgeschakeld heeft?

Dat is geen probleem dat heeft daar niets mee te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na

groeten

Tina

@tina.b  Ik ben benieuwd. Bedankt om het na te vragen.

Reputatie 7
Badge +3

@Hans_018  Dit is in orde dacht ik.

@rsca_rsca

klopt, ik denk ook dat dat soort info moet blijven komen, we vragen het na

groeten

Tina

 

@tina.b  Is hier reeds meer info over?

Reputatie 4
Badge +2

Geweldig opgelost door het Forum, alle toestellen geleverd.

Alles werkt nu perfect TV-Box grote verbetering tegen oude systeem. Heb de booster maanden niet moeten resetten (in het verleden meerdere malen per dag!).

Bediening TV-Box wel gecompliceerder dan vroeger o.a. wissen opgenomen programma’s, misschien verbeterd bij volgende update.

Nogmaals dank aan het hele team voor de hulp.

Reageer