Beantwoord

instellingen mail via Outlook 2016 correct instellen.

  • 7 December 2020
  • 19 reacties
  • 739 Bekeken

Ik probeerde reeds alle opgegeven mogelijkheden om mijn skynet mails via Outlook in te geven.  

 

Dit is het scherm om in te vullen in Outlook, komt wel niet volledig overeen met de beschrijvingen via het proximus forum.

 Graag wat hulp.

icon

Beste antwoord door Martin 8 December 2020, 12:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Met deze instellingen zou het moeten werken:

 

Reputatie 4
Badge +2

 

@Jan werkt het dan niet met wat op de prox site aangegeven staat voor instellingen outllook 2016?

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Ik krijg bovenstaande velden niet in mjin Outlook.  Volgende velden kan ik invullen : 

Aanmelden met bij uitgaande mail kan ik niet ingeven.

 Wat in een andere post werd medegedeeld is:

 

Handmatig toevoegen is geen selectiemogelijkheid bij het aanklikken van Bestand.  Er kan alleen een account toegevoegd worden en dan kom ik in het hierboven gegeven invoerveld.

Reputatie 7
Badge +1

 Wat in een andere post werd medegedeeld is:

@Martin. Bij Outlook 2013 werkt skynet.be ook niet bij een Flex abo. Is dit dan bij Outlook 2016 misschien ook niet het geval ? 😷🤔

 

Reputatie 7
Badge +1

Handmatig toevoegen is geen selectiemogelijkheid bij het aanklikken van Bestand.  Er kan alleen een account toegevoegd worden en dan kom ik in het hierboven gegeven invoerveld.

Bij Outlook 2013 is Skynet.be mail ook een probleem bij een Flex abo, misschien bij Outlook 2016 ook ? 😷🤔

ik vind nu terug bij de info van Outlook dat het gaat om versie 2011, misschien maakt dat het verschil ?

 

Reputatie 7
Badge +1

ik vind nu terug bij de info van Outlook dat het gaat om versie 2011, misschien maakt dat het verschil ?

 

Heb verder gezocht en 1 jaar geleden is hier een topic over geweest : Skynet emailadres in outlook 365/2016.

Kun je hier even naar kijken. Zag dat ze de Windows firewall even hadden uitgeschakeld.

@Antoon1 effen vlug tussendoor blijkbaar is vowifi bij proximus nu beschikbaar is, heb jij ook al een sms ontvangen in dit verband ga eenn naar deze post hier → VoWifi | Proximus Forum

Ook na uitschakelen van firewall zelfde resultaat.:sleepy:

 

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 effen vlug tussendoor blijkbaar is vowifi bij proximus nu beschikbaar is, heb jij ook al een sms ontvangen in dit verband ga eenn naar deze post hier → VoWifi | Proximus Forum

@Martin niets aangehad van PX en bij instellingen staat ook niets. Heb ook een prepaidkaart van Orange en daar staat, bellen via WiFi, wel bij 😷😉🤔

Reputatie 4
Badge +2

Ook na uitschakelen van firewall zelfde resultaat.:sleepy:

 

Kan dit helpen ?

 

 

 

Geen resultaat.

Nog een oplossing die hier ooit gepost werd 

Outlook 2016 , procedure instellen voor Proximus Email.
Onderstaand procedure kan je alleen uitvoeren als in Outlook 2016 al een account bestaat, 
want bij opstarten van Outlook voor de eerste keer, krijg je heel andere vensters te zien dan
deze beschreven in de Proximus procedure (note=1), je kan dit omzeilen door bv. een ander
zoals hotmail(note=2) of gmail account aan te maken en eens deze af is, gewoon onderstaande procedure volgen.

  1. Klik in de menubalk op Bestand
  2. Klik op de knop Accountinstellingen
  3. Klik op Profielen beheren
  4. Klik op Ja als Outlook vraagt of Microsoft Office wijzigingen mag aanbrengen
  5. Klik op de knop E-mail accounts
  6. Klik op Nieuw

 
Opgelet:
bij instellen van versleuteling (uitgaande mail) op STARTTLS
verandert het poortnummer naar 25, en moet je opnieuw 587 invoeren.
Na het beeindigen van de instellingen bet Outlook afsluiten pc hertarten.
 
note:
https://support.office.com/nl-nl/article/E-mail-in-Outlook-instellen-6e27792a-9267-4aa4-8bb6-c84ef146101b

Reputatie 4
Badge +2

E-mail instellen in Outlook 2016 Windows – Helpdesk (mijndomein.nl)

 

Microsoft Outlook 2016 instellen – Ondersteuning | one.com

Nog een oplossing die hier ooit gepost werd 

Outlook 2016 , procedure instellen voor Proximus Email.
Onderstaand procedure kan je alleen uitvoeren als in Outlook 2016 al een account bestaat, 
want bij opstarten van Outlook voor de eerste keer, krijg je heel andere vensters te zien dan
deze beschreven in de Proximus procedure (note=1), je kan dit omzeilen door bv. een ander
zoals hotmail(note=2) of gmail account aan te maken en eens deze af is, gewoon onderstaande procedure volgen.

  1. Klik in de menubalk op Bestand
  2. Klik op de knop Accountinstellingen
  3. Klik op Profielen beheren
  4. Klik op Ja als Outlook vraagt of Microsoft Office wijzigingen mag aanbrengen
  5. Klik op de knop E-mail accounts
  6. Klik op Nieuw

 
Opgelet:
bij instellen van versleuteling (uitgaande mail) op STARTTLS
verandert het poortnummer naar 25, en moet je opnieuw 587 invoeren.
Na het beeindigen van de instellingen bet Outlook afsluiten pc hertarten.
 
note:
https://support.office.com/nl-nl/article/E-mail-in-Outlook-instellen-6e27792a-9267-4aa4-8bb6-c84ef146101b

YES YES YES 

blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen