Skip to main content
Beantwoord

VoWifi

  • 7 december 2020
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Ik heb op mijn S10 Wifi Calling ingeschakeld. Mijn gesprekken verlopen, binnen, echter allemaal via 4G of wat er moet voor doorgaan. Soms is de kwaliteit zo slecht dat de lijn verbroken wordt. Toch schakelt mijn toestel niet over op VoWifi. Hoe kan ik dit oplossen? Ik denk dat mijn Wifi signaal binnen sterk genoeg is.

Beste antwoord door Paul_050

Het werkt terug. Heb mijn gsm terug opgestart.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 33445 reacties
  • 7 december 2020

VoWifi is nog niet in gebruik bij Proximus.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 7 december 2020

Hoe kan dat nu? Ik heb het al gebruikt op mijn vorig adres, Het werkte er prima. 

Ik heb toen een sms gehad van proximus dat het beschikbaar was.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 32 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2020

Het werkt terug. Heb mijn gsm terug opgestart.


Martin
  • 33445 reacties
  • 7 december 2020

@Paul_050 wanneer heb je die sms gehad dat vowifi mogelijk is , dat moet dan toch recent geweest zijn, nee ?


  • Auteur
  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 7 december 2020

Zo een 2 maanden geleden. 


Martin
  • 33445 reacties
  • 7 december 2020

@Paul_050 Wat stond dan juist in die sms als ik dit vragen mag?


  • Auteur
  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 7 december 2020

Dat weet ik niet meer precies. Maar het werkt nu terug. Heb de telefoon terug opgestart. 


Martin
  • 33445 reacties
  • 7 december 2020

Ok bedankt voor de feedback.