hulp bij geen signaal is ondermaats

  • 9 May 2022
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

Beste,

2 maanden geleden begon de problemn. 

Eerst  haperde het scherm alsof het signaal problemen had. Werd ons een nieuwe decodor opgestuurd. Geen verbetering.

Het werd zodanig slecht dat het nie meer kijkbaar was. Technieker gekomen. Wifi booster geplaast en word onterecht aangerekent.

Problemen blijven aanhouden. Volgende technieker. Komt doet eigenlijk niets want op dat moment alles goed. En ja, het was bijna 16h30. Met als gevolg. Alles blijft het zelfde. 

Volgende technieker komt. Plaatst de plc terug in  ombinatie met wifibooster. Vervangt ook iets in  verdeelkast van proximus. Met als resultaat een beter inkomend signaal. 

Helaas niet voor lang. Sinds dien kregen we af en toe geen signaal meer binnen. Volgende technieker. Maakt afspraak voor laswerken uit te voeren.

Word weer erger. Bellen we naar hulplijn. Doen we voor de zoveelste keer ons verhaal. Geeft men de garantie dat het opgelost zal zijn. Word er een gewone technieker gestuurd. Kan niets doen want alles is al vernieuwd. Weer een nieuwe afspraak.

Ondertussen hebben we in 3 dagen tijd zo ver we weten al 18 uur geen verbinding gehad. Moeten nog 9 dagen wachten op interventie. En het stukje in de verdeelkast nog eens vervangen gaat niet. Want dan moeten ze de andere interventie annuleren. Een verhaal zonder einde


0 reacties

Geen reactie

Reageer