Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10648 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Sorry voor de onduidelijkheid. Het screenshot van de Proximus website is compleet legitiem. Ik had het meer over de factuur waar de adresgegevens opstaan dat dit misbruikt kan worden door fraudeurs.

Reputatie 7
Badge +4

Ok laat ons hopen dat Proximus zich haast om u in een privé-bericht de login en paswoord gegevens over te maken

Desgevallend indien een reactie van Proximus op dit publieke morgen zou uitblijven contact nemen met 0800 22800 met uw klantnummer voorhanden op uw facturen bij de hand om u de gegevens te laten doorsturen

Succes

@M_016ben gewoon thuis voor het moment, ga volgend weekend wel  naar Limburg daarom mijn vraag! In september voor 2 weken Mallorca zodus….

 

Philippe

Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp als ik denk dat je wilt in Mallorca gebruik maken van public wifi,  maar daar je lokale hotspots moeten gebruiken

Ja inderdaad daarmee loop je inderdaad meer risico’s, en zoals je reeds aanhaalde zeker goed opletten vooraleer je een factuur betaalt….

Reputatie 6
Badge +3

Public Wi-Fi van Proximus werkt enkel in België. Public Wi-Fi is in feite niet meer dan een gescheiden draadloos netwerk dat standaard ingeschakeld is op iedere bbox3. De bbox wordt enkel maar door Proximus,Scarlet in België gebruikt. Dat is een aanvulling op Martin’s reactie.

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D  ik probeer het😜

ja, vroeger was dit we mogelijk toen het nog proximus/belgacom-fon noemde maar ze hebben de samenwerking met Fon is gestopt.

Blij te horen dat het nu uiteindelijk in orde gekomen is.

Reputatie 1
Badge

@HadewychT 

@familievandesype 

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@proximus  

Nog altijd niets!!!

Mvg

Reageer