Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10648 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 1
Badge

@Martin nog altijd niet! My Proximus geen probleem. Probleem is verder met inloggen!

 

Dank bij voorbaat.

Reputatie 1
Badge

@M_016 telefoon is een Huawei Lte P20 en laptop is Toshiba.

@pheelievdd_01 De login + paswoord dat je zelf gekozen hebt  (vroeger)
vind je dit terug onder  → http://myproximus.be  en kun je dan niet inloggen met deze login en paswoord op het “Proximus Public Wi-fi” netwerk

zie ook → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer jouw wachtwoord opnieuw ingesteld is moet je gewoon Public Wi-Fi selecteren en hiermee verbinding maken. Dat is het ook hetzelfde voor jouw Toshiba laptop.

Reputatie 7
Badge +4

De privégegevens zijn verwijderd. 

Voor de rest klopt de uitleg van M_016 inderdaad

 

Reputatie 6
Badge +2

Een briefje van Proximus, hopelijk een liefdesbrief. Waarover gaat het?

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik begrijp dat u een nieuwe MyProximus activatiecode van Proximus hebt ontvangen per brief

mocht dit het geval zijn misschien best niet al te lang laten liggen (=houdt u de eventueel vermelde vervaldatum in het oog)

succes

normaal blijft dit een maand geldig 

Reputatie 1
Badge

@familievandesype het was vroeger zo maar na een hersenbloeding en lang verblijf in de kliniek (waaronder één maand in coma) vergat ik het meeste!

 

Thanks.

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D  ik weet dat het privé is maar op myProximus zie ik niets!!! Ik zou graag resetten en opniew beginnen maar het gaat niet daar ik niets zie!!!

 

Dank

Reputatie 1
Badge

@M_016  ik ben nog altijd aan het wachten op medewerkers van Proximus!!

 

Dank

TBI: wachtwoord public wifi vergeten → klik hier

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik vrees dat u hier van Proximus vandaag geen antwoord meer zult krijgen

ik begrijp dat:

  • @Charlotte u verwijst naar uw MyProximus account
  • u aan @Martin zegt dat u toegang hebt tot uw MyProximus account ***

indien dit het geval zou zijn kunt u toch in uw MyProximus account naar producten en public Wifi gaan om uw public wifi login terug te vinden en uw public wifi paswoord terug in te stellen, nee?

 

***

Zelf had ik begrepen dat u niet meer in uw MyProximus account kon (betrokken MyProximus login en paswoord vergeten

Mocht dit het geval zijn kunt u op basis van onderstaande info verderhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

Doe dit via het internet en houdt uw e-mailadres, klantnnr en activatiecode op uw laatste factuur bij de hand

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Indien bovenstaande u niet verder helpt, vrees ik dat u best belt naar 0800 22800 om uw bestaande toegang  tot MyProximus te schrappen en u een nieuwe activatiecode toe te sturen om u toe te laten een nieuwe MyProximus toegang te creëren, u wacht hier mijns inziens meer dan lang genoeg op hulp van een Proximus medewerker op dit publieke forum

Via de MyProximus toegang dient u vervolgens zelf naar producten - public wifi te gaan om uw public wifi login terug te vinden (of te creëren) en uw public wifi paswoord terug in te stellen

 

Succes

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

 

Ik heb alles gedaan maar….heb een faktuur bijgevoegd… wat nu?

 

foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens

Reputatie 1
Badge

faktuur @familievandesype 

 

foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens

Reputatie 6
Badge +2

@familievandesype

 

Ik heb alles gedaan maar….heb een faktuur bijgevoegd… wat nu?

foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens

 

Dat is ook de eerste keer dat ik zo iets zie. Als ik zo iets zou krijgen zou ik eens scannen op virussen en malware. En telefonisch eens vragen aan Proximus wat ze willen, en wat eigenlijk het probleem is.

Het tweede stuk herken ik wel. Het bedrag is eerder laag, dat hangt natuurlijk af van de diensten die u heeft. Ik zal wel eens kijken of het rekeningnummer van Proximus klopt. Maar eerst efkens gaan wandelen.

Het rekeningnummer op uw factuur klopt wel, dat is dus OK. En de betaling gebeurt blijkbaar automatisch. 

 

Reputatie 1
Badge

@M_016 ik heb momenteel nog niets!!!! Schandelijk voor een cliënt van +/_ 20 jaar!!!

 

Mvg.

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  nog altijd niks!!! Had gedacht"paswoord&login" maar neen niets tot op heden.

 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01

Bovenstaande is zoals @Martin reeds aanstipte info om uw MyProximus account te activeren

Indien dit reeds actief is hoeft u verder met deze activatiecode niets meer te doen

Vervolgens dient u in te loggen op uw MyProximus account met de door u reeds gekozen login en paswoord

Indien u nog geen MyProximus account hebt kunt u er één creëren zoals hieronder aangeduid

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Eens u toegang hebt tot MyProximus kiest u mijn producten - Proximus Public WiFi

Zoals aangestipt door @familievandesype kunt u aldaar uw public wifi login terugvinden of indien nodig één creëren

Uw bestaand paswoord wordt aangeduid als **** en dient u indien niet meer gekend aldaar te wijzigen (misschien duurt het wel enige tijd/uren vooralleer dit nieuwe paswoord actief wordt)

Succes

 

P.S.

@Proximus gevraagd wordt de privé-gegevens van de auteur in de bovenstaande berichten te verwijderen a.u.b.

 

 

 

die privé gegevens zulle wel nog blijven staan tot morgen vrees ik 

Mss is @pheelievdd_01 de oude inloggegevens kwijt van zijn vroeger gemaakt myproximus account.

Login of wachtwoord van myproximus vergeten, in dit geval  → klik hier

Dus in die brief van prox stond dan niks in om u verder te helpen ?

Reputatie 1
Badge

@Martin gaat niet! Zeggen dat iedere keer maar ik loop vast!

 

Thankx

Reputatie 6
Badge +2

Paswoord en login van public WiFi, ik denk niet dat proximus dat zal opsturen. Daar ben je zelf voor verantwoordelijk. Was het een nieuwe activatiecode voor Myproximus.

Hoe zit het met aanmaken van een nieuw account voor myproximus met de gegevens  op de factuur van juni zoals Charlotte u aanraadde? Als dat ook niet lukt dan zou Proximus toch iets moeten doen. Maar het antwoord staat misschien in die brief.

Of doen zoals ik : bij mijn buurvrouw gaan bellen. Zij is wel informaticus en zeer betrouwbaar.

Reputatie 6
Badge +2

De afbeelding va M_016 herken ik wel.

dit is inderdaad gewoon het aanmeldscherm van http://myproximus.be  → www.proximus.be/login/nl 

als je een nieuw myprox account wilt aanmaken 

→ https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1&lang=nl

enz…..

Reageer