Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10643 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord door M_016 11 August 2020, 21:21

Bekijk origineel

84 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je account werd verwijderd, verder bestaat ook geen profiel meer waar nog gegevens aan gelinkt staan. 
Je neemt er nu best een factuur bij en gaat een nieuwe MyProximus account aanmaken met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode), dus NIET het gsm nummer zoals de vorige keer werd gebruikt.

Ik leg mij er volledig bij neer, goed idee en dat was ook de reden dat ik niet meer geantwoord heb, want inderdaad het begon mij ook door te dringen wat  Boeynants ook wist "Trop is te veel en te veel is trop
Er moet gewoon van nul vertrokken worden door een nieuw MyProx account aan te maken

Reputatie 1
Badge

@familievandesype 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

bedankt iedereen  ik zal wachten op iemand van proximus!

 

Nogmaals bedankt.

Reputatie 1
Badge

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@HadewychT 

Eindelijk is het opgelost!!!

Mvg aan iedereen 

Reputatie 1
Badge

 @Charlotte.D  @proximus  kan u me de gegevens doormailen op vanderdonckt.ph@skynet.be  ??? Enkel om in te loggen, ik geraak anders niet verder! Staat op mijn vrouw haar naam. Cathy Deroubaix!

 

Dank bij voorbaat.

 

Philippe

Morgen zullen de proximus medewerkers je verder kunnen helpen hiermee.

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

hebt u van Proximus een recente afrekening/factuur ontvangen met een door u nog niet gebruikte activatiecode

we gaan samen een nieuw MyProximus account voor u/uw vrouw te creëren op basis van onderstaande (maar onderneem nog geen actie, ok?)

https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1

indien ja geef een seintje maar publiceer die factuur niet op dit publieke forum ok?

 

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 , wij hebben zelf ook geen zicht daarop. Wij kunnen enkel zien dat de account via jullie MyProximus werd aangemaakt. 
De login + paswoord is privé (door jullie zelf gekozen) en enkel jullie hebben daar via MyProximus zichtbaarheid op.

Reputatie 6
Badge +3

@pheelievdd_01:  Heel jammer om dit te moeten vernemen. Stel gewoon jouw wachtwoord opnieuw in dan zou het moeten werken met het nieuwe wachtwoord. Want jouw probleem zit namelijk hier. Noteer dan het wachtwoord op een papiertje of op jouw laptop.

@pheelievdd_01 Is dit niet iets dat ze vragen tijdens het volgen van de procedure om je Public Wifi wachtwoord te veranderen , op het moment dat je op dit punt komt hier

→ https://www.proximus.be/login?ru=https:%2F%2Fwww.proximus.be%2Feservices%2Fwps%2Fmyportal%2FmyProducts%2FmyFon

Want dit ziet er een identificatie methode, uit net zoals je dit nodig hebt om een myproximus account aan te maken.

Reputatie 6
Badge +2

Het abonnement staat misschien op naam van uw vrouw, dat zou op de factuur moeten staan. Dus doen wat er in de brief staat lijkt mij het simpelste. Of wachten tot morgen of iemand va Proximus u betere raad kan geven.
En misschien kan iemand van Proximus de privégegevens verwijderen morgen.
 

Reputatie 7
Badge +4

@proximus 

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

@pheelievdd_01

zoals aangestipt door @Cvanloon kunt u best gevolg geven aan de brief van Proximus = alles staat op naam van uw vrouw dus kan in principe enkel zij of uzelf maar dan mits haar uitdrukkelijke schriftelijke toestemming  (cfr. brief) aanpassingen vragen (bv. nieuwe activatiecode bekomen)

wat eventueel bv. ook mogelijk is:

mits uitdrukkelijk akkoord van beide partijen is dat het betrokken abonnement aan u overgedragen wordt (= nieuw contract & nieuw klantnr & nieuw MyProximus account)

 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html

of

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

 Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).

maar laat dan (best) uw vrouw bellen met uw huidig klantnr in de hand

 

Reputatie 1
Badge

@M_016@Martin niets gaat, zal waarschijnlijk eens moeten naar shop gaan. De vraag is “wanneer”

 

iedereen bedankt

 

Philippe

Reputatie 7
Badge +4

@Proximus

kunnen jullie bovenstaande door een medewerker op dit publieke forum eens nader bekijken a.u.b.

bv. is Proximus Public WiFi gedefinieerd en is MyProximus actief (voor de auteur)

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D ik probeer het ;-)

 

Thankx

mss probeert TS thuis via zijn modem en hopelijk staat “proximus public wifi” op 

Als dit het geval is de bbox eens resetten 20 seconden de verzonken resetknop achteraan ingedrukt houden en terug lossen 

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon

@proximus 

 

heb een brief gekregen maar nog altijd niet de informatie die ik wil!!! 

ik wacht verder! momenteel via login en paswoord via telenet www.TelenetWiFree! (door bevriende gebruiker) zit ik erop!

Dank bij voorbaat

Reputatie 6
Badge +2

Deze man wordt overrompeld door goed bedoelde raad, wordt alle richtingen uitgestuurd, en weet het niet meer.  Ik stel voor dat er een iemand nog eens probeert gedurende het WE, misschien @M_016 . Ik ga mij onthouden en vraag aan de anderen dat ook te doen.

Indien het maandag nog niet is opgelost zou iemand van Proximus het kunnen overnemen en het nodige doet. 

 

Reputatie 1
Badge

@Martin in ieder geval dikke mèrci...

Reputatie 7
Badge +4

@Charlotte.D 

ik begrijp uit eerdere berichten dat de auteur @pheelievdd_01 ook geen toegang meer heeft tot MyProximus 

dus indien het probleem toegang MyPx door Proxmus medewerkers voor de auteur kan opgelost worden, vermoed ik dat hij zelf verder kan met het terugvinden van zijn public wifi login en aldaar ook een nieuw paswoord kan creëren

Ik weet nu niet of  @pheelievdd_01 al dan niet reeds zijn Myproximus wachtwoord zelf ondertussen veranderd heeft.

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

Reputatie 1
Badge

@M_016 ik probeer alles! Het is bij de login en pasw dat het verkeerd gaat! Help!

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon  heb  birefje ontvangen van Proximus maar werd nog geen gevolg aan gegeven!

 

Mvg.

Reputatie 1
Badge

@M_016 wifi stat op en ik zie ook public wifi staan!

Reputatie 6
Badge +3

@pheelievdd_01  : Als het fout gaat met uw wachtwoord dan moet je even jouw wachtwoord opnieuw instellen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html

Reageer