Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10637 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord door M_016 11 August 2020, 21:21

Bekijk origineel

84 reacties

Blij te horen dat het nu uiteindelijk in orde gekomen is.

Reputatie 1
Badge

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@HadewychT 

Eindelijk is het opgelost!!!

Mvg aan iedereen 

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon

@proximus 

 

heb een brief gekregen maar nog altijd niet de informatie die ik wil!!! 

ik wacht verder! momenteel via login en paswoord via telenet www.TelenetWiFree! (door bevriende gebruiker) zit ik erop!

Dank bij voorbaat

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

hebt u van Proximus een recente afrekening/factuur ontvangen met een door u nog niet gebruikte activatiecode

we gaan samen een nieuw MyProximus account voor u/uw vrouw te creëren op basis van onderstaande (maar onderneem nog geen actie, ok?)

https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1

indien ja geef een seintje maar publiceer die factuur niet op dit publieke forum ok?

 

Ik leg mij er volledig bij neer, goed idee en dat was ook de reden dat ik niet meer geantwoord heb, want inderdaad het begon mij ook door te dringen wat  Boeynants ook wist "Trop is te veel en te veel is trop
Er moet gewoon van nul vertrokken worden door een nieuw MyProx account aan te maken

Reputatie 6
Badge +2

Deze man wordt overrompeld door goed bedoelde raad, wordt alle richtingen uitgestuurd, en weet het niet meer.  Ik stel voor dat er een iemand nog eens probeert gedurende het WE, misschien @M_016 . Ik ga mij onthouden en vraag aan de anderen dat ook te doen.

Indien het maandag nog niet is opgelost zou iemand van Proximus het kunnen overnemen en het nodige doet. 

 

Reputatie 1
Badge

@HadewychT 

@familievandesype 

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@proximus  

Nog altijd niets!!!

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

De privégegevens zijn verwijderd. 

Voor de rest klopt de uitleg van M_016 inderdaad

 

@proximus

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

dat zal toch maar pas gebeuren :slight_smile:

Je kunt een vaste lijnabonnement, een gsm-abonnement, een internetabonnement, een tv-abonnement, … of een combinatie van deze producten overnemen.
Voorwaarde is dat je de toestemming hebt van de persoon van wie je dit overneemt. Vooraleer je het contract kunt overnemen, dienen eerst de openstaande facturen betaald te worden.

De overname is gratis op twee voorwaarden:

  • als je op hetzelfde adres woont als de overlater (bv. bij een scheiding, overlijden …).
  • als je dezelfde abonnementen en opties behoudt op het moment van de overname. Eens de overname gebeurd is, kan je aanpassingen doen (producten bijvoegen, schrappen, …).

Ga als volgt te werk:

  1. Download het overnamedocument (.pdf) (*).  Je kunt ook vragen om het toegestuurd te krijgen of het afhalen in een Proximus Shop.
  2. Vul het digitaal in (open het met bv. Acrobat Reader) of met de hand in.
  3. Stuur het volledig ingevuld en ondertekend door jezelf en door de overlater, terug per e-mail of per post.
    Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen.
  4. Neem je een gsm-nummer over? Werd dit gebruikt om in te loggen op bepaalde websites?
    Vraag aan de overlater om zijn of haar gsm-nummer aan te passen voor MyProximusitsmeWhatsAppFacebookGoogle, enz. zodat zijn of haar persoonlijke gegevens privé blijven.

De overdracht gebeurt binnen de 3 weken nadat we je aanvraag ontvangen hebben en de openstaande facturen betaald zijn. Op dat moment ontvang je van ons een melding per brief, e-mail en/of per sms.

Reputatie 7
Badge +4

@proximus 

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

@pheelievdd_01

zoals aangestipt door @Cvanloon kunt u best gevolg geven aan de brief van Proximus = alles staat op naam van uw vrouw dus kan in principe enkel zij of uzelf maar dan mits haar uitdrukkelijke schriftelijke toestemming  (cfr. brief) aanpassingen vragen (bv. nieuwe activatiecode bekomen)

wat eventueel bv. ook mogelijk is:

mits uitdrukkelijk akkoord van beide partijen is dat het betrokken abonnement aan u overgedragen wordt (= nieuw contract & nieuw klantnr & nieuw MyProximus account)

 https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html

of

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

 Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).

maar laat dan (best) uw vrouw bellen met uw huidig klantnr in de hand

 

of gewoon op naam van vrouw laten staan en met alles inloggen deze logins van je vrouw

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  ik hoop het al maanden!!

Mvg

Reputatie 6
Badge +2

Het abonnement staat misschien op naam van uw vrouw, dat zou op de factuur moeten staan. Dus doen wat er in de brief staat lijkt mij het simpelste. Of wachten tot morgen of iemand va Proximus u betere raad kan geven.
En misschien kan iemand van Proximus de privégegevens verwijderen morgen.
 

dat zal zijn omdat alles  op naam van je vrouw staat veronderstel ik.

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  er staat niets in de brief, wacht ik scan hem!

 

Mvg

 

Reputatie 6
Badge +2

Paswoord en login van public WiFi, ik denk niet dat proximus dat zal opsturen. Daar ben je zelf voor verantwoordelijk. Was het een nieuwe activatiecode voor Myproximus.

Hoe zit het met aanmaken van een nieuw account voor myproximus met de gegevens  op de factuur van juni zoals Charlotte u aanraadde? Als dat ook niet lukt dan zou Proximus toch iets moeten doen. Maar het antwoord staat misschien in die brief.

Of doen zoals ik : bij mijn buurvrouw gaan bellen. Zij is wel informaticus en zeer betrouwbaar.

Dus in die brief van prox stond dan niks in om u verder te helpen ?

Reputatie 1
Badge

@Cvanloon  nog altijd niks!!! Had gedacht"paswoord&login" maar neen niets tot op heden.

 

 

Mvg

Reputatie 1
Badge

@M_016 ik heb momenteel nog niets!!!! Schandelijk voor een cliënt van +/_ 20 jaar!!!

 

Mvg.

normaal blijft dit een maand geldig 

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik begrijp dat u een nieuwe MyProximus activatiecode van Proximus hebt ontvangen per brief

mocht dit het geval zijn misschien best niet al te lang laten liggen (=houdt u de eventueel vermelde vervaldatum in het oog)

succes

Reputatie 6
Badge +2

Een briefje van Proximus, hopelijk een liefdesbrief. Waarover gaat het?

Reputatie 1
Badge

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon  heb  birefje ontvangen van Proximus maar werd nog geen gevolg aan gegeven!

 

Mvg.

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D  ik probeer het😜

als je belt naar 0800 22 263  krijg je dan een andere activatiecode dan deze die op de laatste factuur staat, want anders zal het niet veel helpen!

Reageer