Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???

  • 14 July 2020
  • 84 reacties
  • 10647 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 7
Badge +4

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html

 

Misschien kan bovenstaande/onderstaande u helpen (mogelijks hebt u de activatiecode van deze factuur reeds gebruikt)

Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).

 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je desnoods even proberen met de factuur van juni, want inderdaad als ik het probeer voor u krijg ik ook de melding dat de datum of code niet correct zijn.

Reputatie 1
Badge

@Martin 

@Charlotte.D wat nu?

 

Philippe

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.Dgaat niet, vul nochtans alles juist in!!! Wat nu?

 

Thankx

 

 

foto verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D ik probeer het ;-)

 

Thankx

:thumbsup_tone2: Dat is inderdaad nog de beste methode van opnieuw te beginnen van nul af.

Reputatie 7
Badge +4

Je account werd verwijderd, verder bestaat ook geen profiel meer waar nog gegevens aan gelinkt staan. 
Je neemt er nu best een factuur bij en gaat een nieuwe MyProximus account aanmaken met de 3 factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode), dus NIET het gsm nummer zoals de vorige keer werd gebruikt.

Reputatie 1
Badge

@Martin gaat niet! Zeggen dat iedere keer maar ik loop vast!

 

Thankx

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 

ik vrees dat u hier van Proximus vandaag geen antwoord meer zult krijgen

ik begrijp dat:

  • @Charlotte u verwijst naar uw MyProximus account
  • u aan @Martin zegt dat u toegang hebt tot uw MyProximus account ***

indien dit het geval zou zijn kunt u toch in uw MyProximus account naar producten en public Wifi gaan om uw public wifi login terug te vinden en uw public wifi paswoord terug in te stellen, nee?

 

***

Zelf had ik begrepen dat u niet meer in uw MyProximus account kon (betrokken MyProximus login en paswoord vergeten

Mocht dit het geval zijn kunt u op basis van onderstaande info verderhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

Doe dit via het internet en houdt uw e-mailadres, klantnnr en activatiecode op uw laatste factuur bij de hand

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Indien bovenstaande u niet verder helpt, vrees ik dat u best belt naar 0800 22800 om uw bestaande toegang  tot MyProximus te schrappen en u een nieuwe activatiecode toe te sturen om u toe te laten een nieuwe MyProximus toegang te creëren, u wacht hier mijns inziens meer dan lang genoeg op hulp van een Proximus medewerker op dit publieke forum

Via de MyProximus toegang dient u vervolgens zelf naar producten - public wifi te gaan om uw public wifi login terug te vinden (of te creëren) en uw public wifi paswoord terug in te stellen

 

Succes

 

 

 

 

Reputatie 1
Badge

@M_016  ik ben nog altijd aan het wachten op medewerkers van Proximus!!

 

Dank

Reputatie 1
Badge

@Charlotte.D  ik weet dat het privé is maar op myProximus zie ik niets!!! Ik zou graag resetten en opniew beginnen maar het gaat niet daar ik niets zie!!!

 

Dank

@pheelievdd_01 De login + paswoord dat je zelf gekozen hebt  (vroeger)
vind je dit terug onder  → http://myproximus.be  en kun je dan niet inloggen met deze login en paswoord op het “Proximus Public Wi-fi” netwerk

zie ook → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html

Reputatie 1
Badge

@Martin nog altijd niet! My Proximus geen probleem. Probleem is verder met inloggen!

 

Dank bij voorbaat.

Ik weet nu niet of  @pheelievdd_01 al dan niet reeds zijn Myproximus wachtwoord zelf ondertussen veranderd heeft.

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

Reputatie 7
Badge +4

@Charlotte.D 

ik begrijp uit eerdere berichten dat de auteur @pheelievdd_01 ook geen toegang meer heeft tot MyProximus 

dus indien het probleem toegang MyPx door Proxmus medewerkers voor de auteur kan opgelost worden, vermoed ik dat hij zelf verder kan met het terugvinden van zijn public wifi login en aldaar ook een nieuw paswoord kan creëren

Reputatie 7
Badge +4

@pheelievdd_01 , wij hebben zelf ook geen zicht daarop. Wij kunnen enkel zien dat de account via jullie MyProximus werd aangemaakt. 
De login + paswoord is privé (door jullie zelf gekozen) en enkel jullie hebben daar via MyProximus zichtbaarheid op.

Reputatie 1
Badge

@Martin in ieder geval dikke mèrci...

Morgen zullen de proximus medewerkers je verder kunnen helpen hiermee.

Reputatie 1
Badge

 @Charlotte.D  @proximus  kan u me de gegevens doormailen op vanderdonckt.ph@skynet.be  ??? Enkel om in te loggen, ik geraak anders niet verder! Staat op mijn vrouw haar naam. Cathy Deroubaix!

 

Dank bij voorbaat.

 

Philippe

ja, vroeger was dit we mogelijk toen het nog proximus/belgacom-fon noemde maar ze hebben de samenwerking met Fon is gestopt.

Reputatie 6
Badge +3

Public Wi-Fi van Proximus werkt enkel in België. Public Wi-Fi is in feite niet meer dan een gescheiden draadloos netwerk dat standaard ingeschakeld is op iedere bbox3. De bbox wordt enkel maar door Proximus,Scarlet in België gebruikt. Dat is een aanvulling op Martin’s reactie.

@M_016ben gewoon thuis voor het moment, ga volgend weekend wel  naar Limburg daarom mijn vraag! In september voor 2 weken Mallorca zodus….

 

Philippe

Ik weet niet of ik je verkeerd begrijp als ik denk dat je wilt in Mallorca gebruik maken van public wifi,  maar daar je lokale hotspots moeten gebruiken

Reputatie 7
Badge +4

Ok laat ons hopen dat Proximus zich haast om u in een privé-bericht de login en paswoord gegevens over te maken

Desgevallend indien een reactie van Proximus op dit publieke morgen zou uitblijven contact nemen met 0800 22800 met uw klantnummer voorhanden op uw facturen bij de hand om u de gegevens te laten doorsturen

Succes

Reputatie 1
Badge

@M_016 zit op het internet thuis en zie ook Public Wifi staan daarom…?

Reputatie 1
Badge

@M_016 ben gewoon thuis voor het moment, ga volgend weekend wel  naar Limburg daarom mijn vraag! In september voor 2 weken Mallorca zodus….

 

Philippe

Reageer