Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
Iemand al een oplossing?
Je mag je klantnummer op je profiel even vermelden, dan kijken we je account eens na.
Geert
Is ingevuld .
Bij het hln vragen ze om een GID code?
Als je je wachtwoord niet meer weet kan je dat aanpassen via deze link.
Is gelukt ,bedankt
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.