Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
Is gelukt ,bedankt
Mvg
Als je je wachtwoord niet meer weet kan je dat aanpassen via deze link.
Bij het hln vragen ze om een GID code?
Is ingevuld .
Je mag je klantnummer op je profiel even vermelden, dan kijken we je account eens na.
Geert
Iemand al een oplossing?
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.