Skip to main content

Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+

Account is gekoppeld maar krijg geen toegang. 

Hoe kan ik dit oplossen 

Mvg

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .


Iemand al een oplossing?


@Donjon1 

Je mag je klantnummer op je profiel even vermelden, dan kijken we je account eens na.

 

Geert


@GeertC 

Is ingevuld .

 


@GeertC 

Bij het hln vragen ze om een GID code?


  @Donjon1 Ter info: PX mag dit geven na een identiteitscheck, dit kan enkel telefonisch  

 


@Donjon1 De configuratie is in orde bij ons. Ik heb HLN gecontacteerd zodat zij dit ook aan hun zijde kunnen nakijken. 


@Donjon1 Ook bij HLN staat alles goed. Je moet hetzelfde mailadres gebruiken als hier voor je forumaccount. 

Als je je wachtwoord niet meer weet kan je dat aanpassen via deze link.


@HadewychT 

Is gelukt ,bedankt😀

Mvg


@Donjon1 Fijn te horen dat het in orde is. Veel leesplezier !