Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
Ik kan geen toegang krijgen tot artikels van hln+
Account is gekoppeld maar krijg geen toegang.
Hoe kan ik dit oplossen
Mvg
Je mag je klantnummer op je profiel even vermelden, dan kijken we je account eens na.
Geert
Is gelukt ,bedankt😀
Mvg
Als je je wachtwoord niet meer weet kan je dat aanpassen via deze link.
Is ingevuld .
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
Iemand al een oplossing?
Bij het hln vragen ze om een GID code?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.