Ik heb al sinds mijn overstap enorme problemen gekend maar dit is toch weer maar eens een bewijs dat er bij jullie echt wel structureel iets fout zit.
Sinds gisteren is mijn internet uitgevallen en heb ik meteen gebeld naar jullie support. De dag nadien (vandaag) is een technieker langs geweest. Die heeft het probleem niet kunnen oplossen en heeft gezegd dat er pas maandag (10/2) een technieker/lasser kan langskomen om het probleem verder te onderzoeken en hopelijk ook op te lossen. Die afspraak is vastgelegd.
Nu krijg ik een bericht dat deze afspraak is geannuleerd op mijn verzoek (???) en enige tijd later krijg ik een bericht dat er een afspraak is vastgelegd op 12/2 om mijn internet van Maxi Fiber naar Giga Fiber om te zetten waarvoor ik de nieuwe XGS-PON nodig heb. Ook iets dat ondertussen bij de ombudsdienst zit omdat dit maar niet in orde komt. (Die ik ook al heb moeten inschakelen omdat de nummer van mijn vrouw 16 dagen vast in niemands land, dit terzijde). De 2 afspraken hebben dus volgens mij niks met elkaar te maken. Ik bel terug naar jullie support om te vragen waarom die afspraak is verlegd maar daar krijg ik te horen dat zij dat niet kunnen zien of dat wel degelijk de technieker/lasser is die komt of opnieuw een technieker die dit niet kan uitvoeren.
Is er hier iemand die dat voor mij AUB kan checken? Ik wil gewoon weten of die afspraak van 12/2 kadert in mijn al weken durende overstap naar Giga Fiber of wel degelijk die van de technieker/lasser is die mijn fiber lijn kan herstellen?
Dank bij voorbaat