Vraag

geen aansluiting

  • 26 October 2021
  • 17 reacties
  • 324 Bekeken

Wij willen eindelijk na vele telefoons geholpen worden!

wij hebben een nieuwbouw woning in 2910 Essen, wildert en zijn al verschillende keren afgewezen en kunnen geen aansluiting krijgen bij jullie. Echter vernemen wij dat omdat wij in het woonbos wonen, proximus onze enige optie is. Ze blijven ons afwijzen terwijl heel onze straat en alle buren proximus hebben. De kabel ligt ligt aan de overkant van de zandweg dus volgens de klantendienst kunnen wij er niet bij. Maar verder in de straat langst onze kant hebben zij hetzelfde probleem gehad maar zijn uiteindelijk door een technieker toch geholpen! Wij kunnen hierdoor niet verhuizen omdat ik van thuis werk en hopen dat dit asap opgelost kan worden want ons huurcontract beeindigt binnenkort.


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny  Op welk klantennummer en wanneer werd de aanvraag gedaan die werd afgewezen? Vul je deze even aan in je profielgegevens samen met het volledige adres? Groetjes, Antonella

Je gaat bouwen? Voorzie je aansluiting | Proximus

Beschikbaarheid van VDSL2 bij jou thuis | Proximus

Beschikbaarheid van TV bij u thuis | Proximus

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Beste, ik denk dat wij nog geen klantennr hebben omdat ze tegen ons gewoon zeggen dat het niet kan en sturen ons naar andere providers. Dit account is op het adres waar we nu wonen, maar op naam van mijn vader dus kunnen we niet meenemen en wil graag klant zijn op eigen naam. Er zijn verschillende dossiers aangemaakt maar heb helaas enkel de dossiernummer nog van iemand die wel behulpzaam was. Maar toen ze mij hierover terugbelden werd er weer gezegd da het niet gaat. Dossiernummer 49531245. Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny

kan je aub in je profiel het correcte adres ingeven waar je aansluiting wenst?

ik heb de case gevonden, maar die is idd al afgesloten als onmogelijk

we willen nog wel eens kijken rechtstreeks bij de techn dienst, als we het juiste adres hebben?

Als ze zeggen dat het niet gaat, is het meestal omdat er extra kabelwerk zal moeten getrokken worden bijv; : voor 1 klant zijn die investeringen te hoog… maar eerst eens navragen bij betrokken diensten

groetjes

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Dag Tina

 

dankjewel om dit te bekijken. Ik heb even het billing adres aangepast want de rest kon ik precies niet wijzigen. Denk ook dat je ons adres wel kan terugvinden in de dossiers die zijn aangemaakt. Weet dat we gerust mee willen betalen voor de kosten. Jullie zijn onze enige optie. Andere providers gaan die kost dan waarschijnlijk ook niet willen maken, maar wij moeten toch ooit internet kunnen hebben? Proximus is de enige provider die hier in de buurt ligt.  Weet dat er net een stuk grond naast ons verkocht is en rechts naast ons ligt nog een stuk. Hier komen dus nog zeker 2 andere gezinnen wonen. Deze investering is dus zeker niet voor ons alleen! 
Dankjewel voor de hulp. 

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

in je profiel is niets aangepast

ik heb er nu zelf een vermoedelijk adres in gezet? kan je bevestigen dat het om dat adres gaat in E… ?

ik stuur je ook nog een privébericht.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

we hebben goed nieuws; er is een aannemer aangesteld om een oplossing te bieden

Een exacte timing heb ik nog niet, maar wordt vervolgd…

Groetjes

Tina

Dag @tina.b 

 

Goed nieuws, ze zijn langst geweest en hebben de kabel aangesloten. Ik begreep dat de volgende stap is om iemand langst te laten komen die de modem etc kan komen aansluiten. Zou je mij hierover kunnen contacteren om verder af te spreken?

Alvast bedankt voor al je hulp. 

Mvg

Daphny

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

ik vermoed dat er nog geen officieel klantennummer is opgemaakt voor jou.

Dat kon pas als aansluiting techn mogelijk gaat zijn

Ik ga je laten bellen door iemand van de commerciële dienst die de nodige inleidingen gaat doen.

Groeten,

Tina

@tina.b 

 

ik begin de moed echt te verliezen! Weer een afspraak voor 2 weken vastliggen. Speciaal onbetaald verlof genomen. Word ik nu op de dag zelf afgebeld!! Kan er aub nog iemand langstkomen vandaag… ik vind het echt niet kunnen dat wij al zo lang aan het wachten zijn en alweer dezelfde dag afgebeld worden! Kan er aub met iemand anders geschoven worden en mensen die al 4 maand aant wachten zijn geholpen worden?? Ik kan niet leven of van thuiswerken in een huis zonder internet. Help ons aub! 
 

 

Beste Proximus-klant, door uitzonderlijke situatie kunnen we spijtig genoeg niet anders dan je afspraak te verplaatsen naar een latere datum. We stellen je deze datum voor:  03/01/2022 tussen 12h30 en 17h00. Als dit voor jou niet past, dan kan je deze afspraak eenvoudig wijzigen via deze link https://www.proximus.be/myproximus/Personal/services/My-Appointments__/all/#. Ter info: Je bestelreferentie is R00000034012747862. Bedankt alvast. Het Proximus-team

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

oh nee, dat is echt niet OK

ik ga zoeken wat er ad hand is…

excuses

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

Onze diensten krijgen het momenteel heel moeilijk om al de aanvragen volgens afspraak af te handelen (ziekte, verloven, tech probl… enz)

Ik weet het dat jullie al lang wachten

Ik heb gevraagd om aub nog iemand langs te sturen

Op dit moment is dit niet mogelijk, hebben ze mij geantwoord.

zucht, sorry sorry, :-(

 

@tina.b 

 

bedankt voor de moeite :(…

@tina.b  we hebben eindelijk internet! Ik wil jou graag persoonlijk bedanken. Zonder jou waren we hier niet geraakt.

Echter krijg ik hier al een eerste factuur van 100 euro, abonnement + opstartkosten. Ik weet niet of ik deze wil betalen eigenlijk. Wij hebben 5 maanden gewacht op internet, konden daarom niet verhuizen en zaten 5 maanden lang met dubbele kosten aan water, electriciteit, huur etc. Wat is jullie voorstel ter compensatie? 
alvast bedankt

 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

ik zal dit laten nakijken en zien wat mogelijk is!

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

dit werd ondertussen behandeld via dossier 50042999.

fijne dag

Groeten,

Tina

Bedankt @tina.b 

 

kan u mij informeren over de uitkomst? Moet ik zelf bellen en dit dossiernummer vermelden? 
 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Daphny 

zie privébericht :-)

Reageer