Skip to main content
Beantwoord

foutmelding mailbox


goede morgen, 

Ik kan sinds zaterdag geen emails meer sturen of ontvangen met één van mijn inboxen, zowel  mijn normale email programma’s (outlook, proximus mail app) maar ook online werkt dit niet.
Krijg steeds volgende melding: 

“Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw”


Jammer genoeg is dit dus al meer dan een “paar minuten”. Iemand die hier ook al ervaring mee heeft? Lijkt me geen algemene issue bij Proximus, daar andere mailboxen wel werken. Het vervelende is dat dit mijn belangrijkste mailbox is (kan dus ook geen mails van de forum ontvangen)

@Proximus, dank voor nazicht.

Mvg

Marc

Beste antwoord door marcusk50

Zoals vermeld op  skynet-be-server-error werkt het inmiddels weer :relaxed:

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 21 juni 2021

er zijn blijkbaar problemen bij sommige gebruikers zie bv. ook hier van melding van problemen 

→ skynet-be-server-error

Maar straks komen de Prox forummedewerkes langs om je verder te helpen


  • Auteur
  • Motivator
  • 23 reacties
  • 21 juni 2021

Bedankt voor de informatie Martin. Ben dan inderdaad niet de enige. 
Ik zal op de andere topic eveneens reageren. 


  • Auteur
  • Motivator
  • 23 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2021

Zoals vermeld op  skynet-be-server-error werkt het inmiddels weer :relaxed: