Goedemiddag,
Mijn @skynet emailadres kan versturen, maar ontvangen geeft een server probleem aan. En via webmail enkel de melding dat er mogelijk iets met de server. Ik kan dus geen nieuwe emails meer ophalen!
Goedemiddag,
Mijn @skynet emailadres kan versturen, maar ontvangen geeft een server probleem aan. En via webmail enkel de melding dat er mogelijk iets met de server. Ik kan dus geen nieuwe emails meer ophalen!
staan je instellingen juist → e-mail-instellingen
PS: Morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs op het forum.
Ik heb niets in de instellingen veranderd. Het werkte opeens niet. En webmail werkt ook niet meer.
Een andere mailbox @proximus.be werkt wel. Lijkt enkel om de pop.skynet.be te gaan.
hier → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
spreken ze van geen pop meer, namelijk:
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
zouden ze dan geen pop meer ondersteunen ????
best de reactie morgen afwachten van iemand van het Prox forumteam
hier → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
spreken ze van geen pop meer, namelijk:
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
zouden ze dan geen pop meer ondersteunen ????
best de reactie morgen afwachten van iemand van het Prox forumteam
ja ik dacht dat gewoon maar omdat er vroeger het volgende bij vermeld stond.
Verkiest u POP3 boven IMAP
Adres: pop.proximus.be
Poort: 995
Beveiliging: SSL
Hier net hetzelfde probleem kan verzenden, maar er komt niets binnen.
Ook een @skynet.be e-mail.
Op de app van proximus mail krijg ik zelfde bericht: de server is niet bereikbaar, probeer later opnieuw.
Is wel vervelend aangezien ik dit e-mail adres gebruik in mijn artsen praktijk.
Toch eens een test gedaan bij mij en de mails komen binnen op mijn skynet.be mailadres.
maar ik werk niet met de proximus app
komen die ook niet binnen als je kijkt op http://webmail.proximus.be
Krijg mijn skynet.be mails gewoon binnen. Dit op de laptop, iPad en iPhone. Gebruik de Proximus app niet. Gewoon de mail app. Deze staat op pop.Proximus.be
Ter info:Op het fr-forum zijn er ook een (beperkt) aantal mailserver (POP) problemen gemeld
Sinds vr 19/06/2021 zelfde probleem: geen inkomende @skynet-mail, enkel uitgaande. Foutbericht:
“Het is niet mogelijk een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het aub over een paar minuten opnieuw.
Internet-verbinding lijkt normaal (reset modem uitgevoerd) Wachten op hulp Proximus?
Dat zal zeker geen algemeen probleem zijn want anders zou het bij Antoon en mij ook niet gewerkt hebben!
Ik heb eveneens dit probleem. Verzenden lukt, ontvangen niet. Ik gebruik in mijn mailprogramma’s “IMAP”, maar ook online via proximus mail komt de reeds door anderen vermelde foutmelding
Het is niet mogelijk een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het aub over een paar minuten opnieuw.
Ik gebruik verschillende “skynet” mailboxen en enkel bij één mailbox heb ik dit probleem.
De anderen werken normaal
Nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb mijn profiel geupdate en je eveneens een prive bericht gestuurd met het klantennummer.
Louter ter bijkomende info:
iets anders specifiek melden in je forumprofiel, buiten de voorziene andere (privé) tekstvelden kan je ook in het privé vak “ticket” plaatsen.
Bij mij is het blijkbaar opgelost. De mails komen nu binnen.
Weet niet waar het aan lag, maar het werkt alleszins weer
Bedankt!!
Hier ook
Nu net alles opgelost
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.