Is er een panne bij Proximus, of zit ik met een lokaal probleem?
Vrijdagavond, ergens tussen 11:30 en 0:30, is de fiber-verbinding weggevallen. Vanochtend was daar geen verbetering, dus ik begin te vermoeden dat het niet om onderhoudswerken o.i.d. gaat :)
Internet box geeft nog steeds een wifi signaal, maar heeft geen verbinding naar buiten meer.
De fiber-aansluiting maakt zo te zien nog wel verbinding (LINK lichtje is groen), maar het AUTH lichtje blijft knipperen (met af en toe langere intervallen)
Alles uitschakelen en herstarten maakt geen verschil. Er zijn geen settings gewijzigd sinds de installatie en activering van de fiber-verbinding in november 2024 (en enkel de naam van het wifi toegangspunt is toen nog aangepast, maar de voorbije maanden werkte alles dus…)
Admin-paneel (192.192.1.1) is onbereikbaar (“took too long to respond”)
Voor ik begin met volledig resetten e.d.:
Alle tips/feedback welkom, en misschien kan iemand van Proximus even kijken wat er aan hun kant te zien is? Een juiste diagnose is het halve probleem...