Afgelopen week is mijn mobiele data (13GB) op een zeer korte tijd volledig erdoor gegaan tot aan mijn surflimiet met als gevolg een factuur van €60 extra. Het was echter nog maar de 3de dag van de maand en kreeg een 8-tal berichten van overschreden datalimiet tegelijk (van nog 2,3GB over tot €60 over limiet). Ik kom normaal elke maand ruim toe met 13GB maar het feit dat dit binnen enkele minuten erdoor is gevlogen vind ik zeer raar. Ik merk ook dat er over de loop van tijd veel mensen zijn met een gelijkaardig probleem met telkens hetzelfde antwoord: “wij kunnen niet zien waaraan u uw 4g verbruikt en dat dit aan een update kan liggen” ik loop al jaren met 4g lopend op de achtergrond en dan kwam ik maandelijks nog maar maximum aan 7-8GB. Echter snap ik jullie dat dit in de meeste gevallen zo kan zijn maar 13GB op enkele minuten is zeer verdacht, ongeacht op achtergrond lopende updates. Zeker dat jullie hier niks aan kunnen doen? Als dit volgende maand weer van dat is ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider.
Alvast bedankt!