Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1283 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 1

Na een nieuwe koppeling werkt het wel weer!

Reputatie 7
Badge +3

@BartSmeets 

ik had dit weekend hetzelfde aan de hand, zowel op laptop als mobiles......

Ik ben dan via myProximus de procedure opnieuw gaan volgen voor verbinding/login / en dan werkte het terug. 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

wil je ook eens proberen ?

groeten

Tina

Reputatie 1

Ja, inderdaad Tina, dat is wat ik bedoelde, na een nieuwe koppeling werkt het weer.

beste

kunt u mij mijn huidige code voor HLN doorsturen aub?

Ofwel mij een nieuwe code toesturen?

ik ben deze kwijtgeraakt door de app “belgie kranten” opnieuw te moeten installeren op mijn smartphone.

mijn klantnr proximus = 608039***

m_l@skynet.be

NIet meer nodig.

Code teruggevonden

Reputatie 7
Badge +3

@ml_sky 

bedankt voor feedback

je klantgegevens staan in je profiel, dus kunnen we dat terugvinden en hoef je dat niet in berichten te plaatsen :-)

groeten

Tina

Waarom krijg ik als full epic combo klant geen toegang tot my-epress?

Badge +4

Toevallig mss niet meer ingelogd op HLN ???

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87 epress zit niet inbegrepen bij een full epic combo pack.Best via HLN eens vragen wat er precies aan de hand is.Groetjes,Joel

Reageer