Al iemand oplossing my e-press gevonden? Grtjes
Al iemand een oplossing van my e-press gevonden? Grtjes
Proximus vraagt om wachtwoord?
Dat meen je toch niet...!!?
@djanngo
ja, epress staat bij ons overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant…
kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?
mvg, Tina
@djanngo
ja, epress staat bij ons overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant…
kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?
mvg, Tina
Hallo,
Heb dat al meermaals geprobeerd zonder succes . Ben bij HLN perfect ingelogd. Maar is niet geactiveerd bij HLN. Ook ben beheerder en heb nagezien dat ik maesroger@skynet.be aangemaakt heb om in te loggen bij proximus. . Code invullen en succesvol ingelogd. Maar soms vragen ze om proximus inloggegevens. Blijft dan draaien als een tierelier. Zonder resultaat natuurlijk. Mag daar alles verkeerd ingeven blijft maar zoeken!
Grtjes
Roger
Als je het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.
Als je het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.
Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html
Groetjes,
Antonella
hallo Antonella,
heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.
volgens HLN moeten ze bij proximus opnieuw activeren.
staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.
als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.
Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.
Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.
mvg
Roger