Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1280 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ml_sky 

bedankt voor feedback

je klantgegevens staan in je profiel, dus kunnen we dat terugvinden en hoef je dat niet in berichten te plaatsen :-)

groeten

Tina

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Als je probeert op je laptop en surft naar het HLN.be en daar inlogt kun je daar dan de + artikels lezen

Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

hallo Antonella,

heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.

volgens HLN moeten ze  bij proximus opnieuw activeren.

staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.

als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.

Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.

Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.

mvg 

Roger



Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

HLN gebeld en zeggen dat proximus opnieuw moet activeren.,want abonnement zou stopgezet zijn. Heb niets stop gezet maar er is wel  degelijk een technisch probleem. 

grtjes

Al iemand oplossing  my e-press gevonden? Grtjes 

 

Al iemand een oplossing  van my e-press gevonden? Grtjes 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sonia 6381 sorry voor de late reactie, door gekende omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Kun je in je profiel het login en wachtwoord invullen waarmee je de HLN-account hebt aangemaakt? Ik laat het dan graag verder voor je nakijken. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke Dank je wel voor de info. Ik geef het door aan de dossierbeheerder waarna dossier 45423751 zal worden afgelsoten. Mocht je in de toekomst toch nog problemen ondervinden, laat je ons gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reageer