Skip to main content

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

Al iemand oplossing  my e-press gevonden? Grtjes 

Al iemand een oplossing  van my e-press gevonden? Grtjes 

Proximus vraagt om wachtwoord?

Dat meen je toch niet...!!? 

@djanngo 

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

@djanngo

ja, epress staat bij ons  overal actief waar het zou moeten staan en je bent gewone Residential klant… 

kan je je logins eens nakijken zoals ik gedaan heb aub ?

mvg, Tina

Hallo, 

Heb dat al meermaals geprobeerd zonder succes . Ben bij HLN perfect ingelogd. Maar is niet geactiveerd bij HLN. Ook ben beheerder en heb nagezien dat ik maesroger@skynet.be aangemaakt heb om in te loggen bij proximus. . Code invullen en succesvol ingelogd.  Maar soms vragen ze om proximus  inloggegevens.  Blijft dan draaien als een tierelier. Zonder resultaat natuurlijk. Mag daar alles verkeerd ingeven blijft maar zoeken! 

Grtjes 

Roger

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Als je  het nog niet moest geprobeerd, eens de app opnieuw installeren, mss lukt het dan wel.

Al geprobeerd Martin .... Al heel dikwijls😁😉

@djanngo Heb je de link gemaakt met jouw HLN mail? https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html

Groetjes,
Antonella

hallo Antonella,

heb dat gedaan, en niets heeft geholpen.

volgens HLN moeten ze  bij proximus opnieuw activeren.

staat aangevinkt HLN maar kan onmogelijk inloggen, geeft steeds fout aan.

als ik wil inloggen met men inlogggevens proxiumus draait ie als een terelier, zelfs met foute gegevens blijft ie verder zoeken.

Dus fout ligt niet bij HLN , maar bij proximus,ben succesvol ingelogd met men code die ik heb ontvangen,maar tevergeefs.

Technische dienst aan de lijn gehad maar haakte af na een half uur,zonder me te verwittigen.

mvg 

Roger

Reageer