Vraag

duur internet van proximus

  • 13 December 2020
  • 8 reacties
  • 230 Bekeken

Ik zat met een prepaid simkaart bij Orange. 4Gb data voor 10€. Ik zat veel online te surfen. ( Downloaden en updaten apps deed ik via wi-fi voor de kost te drukken). De prijs/MB was goedkoop. Je kon uren surfen, en er was weinig krediet van je data af. Ik had een smartphone gekocht voor 9€ met abonnement voor 24 maanden bij Proximus. Ik krijg mijn toestel met simkaart en begin te surfen. Om een paar seconden naar een pagina op een site te kijken: 5MB! Op 2 dagen normaal surfgedrag. Niets downloaden of updaten of muziek. Enkel sites bekijken, e-mail my Proximus etc. : 822Mb!!! Dat is bijna 1 Gb op 2 dagen. = 15 Gb/maand om gewoon te surfen, niets downloaden niks nada nul komma nul. Waarom is dit zo duur bij Proximus?


8 reacties

Weet er iemand hoeveel de actuele kost is per MB bij Proximus. Is overdreven duur vind ik. Ervoor zat ik bij Orange tempo Giga prepaid simkaart. 4 Gb 10€ je kon je overige bewaarde omzetten in extra data. Ik kon uren surfen, er ging weinig van mijn data krediet af. Nu overgestapt naar Proximus man man, beter niet gedaan. Internet kost op je smartphone is enorm duur in vergelijking met andere. Maar ja nu hang ik vast aan een abonnement van 24 maanden. Ik ga terug regelmatig op de wifi van menne buurman om de prijs te drukken, of anders kom ik uit aan 20Gb/maand of meer en maar betalen betalen... Jaja proximus. moet goed opbrengen voor de staat en hun begroting op orde te houden. Kassa kassa!!!

ik heb ook een P&G loopt inderdaad heel vlug op!

P&G+ tarieven: 0,30 euro/min; 0,50 euro/MB; 0,50 euro/MMS; 0,12 euro/SMS

Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 | Proximus

bij online opladen krijgt u in fiucntie van het bedrag een bonus bruikbaar voor max 1 maand 

u kunt eventueel ook belkrediet omzetten in data bv 12 euro → 3 GB data

via het  http://Myproximus.be account van je P&G

 

cfr. → je zelfde vraag in ander bericht → duur internet van proximus | Proximus Forum

  

ik heb ook een P&G loopt inderdaad heel vlug op!

P&G+ tarieven: 0,30 euro/min; 0,50 euro/MB; 0,50 euro/MMS; 0,12 euro/SMS

Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 | Proximus

bij online opladen krijgt u in fiucntie van het bedrag een bonus bruikbaar voor max 1 maand 

u kunt eventueel ook belkrediet omzetten in data bv 12 euro → 3 GB data

via het  http://Myproximus.be account van je P&G

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik zat met een prepaid simkaart bij Orange. 4Gb data voor 10€. Ik zat veel online te surfen. ( Downloaden en updaten apps deed ik via wi-fi voor de kost te drukken). De prijs/MB was goedkoop. Je kon uren surfen, en er was weinig krediet van je data af. Ik had een smartphone gekocht voor 9€ met abonnement voor 24 maanden bij Proximus. Ik krijg mijn toestel met simkaart en begin te surfen. Om een paar seconden naar een pagina op een site te kijken: 5MB! Op 2 dagen normaal surfgedrag. Niets downloaden of updaten of muziek. Enkel sites bekijken, e-mail my Proximus etc. : 822Mb!!! Dat is bijna 1 Gb op 2 dagen. = 15 Gb/maand om gewoon te surfen, niets downloaden niks nada nul komma nul. Waarom is dit zo duur bij Proximus?

Heb prepaid van Orange. Dik tevreden. Heb in November 5 GB gratis gekregen en nu krijg ik alweer 5 GB gratis voor 1 maand. Weet niet of PX dit ook doet 😷😉🤔

Ja impulsieve en domme aankoop dat abonnement Proximus. Orange is inderdaad voor data nu het beste zelfs beter dan Mobile Vikings, die trouwens Orange zendmasten gebruiken. Nu hang ik 2 jaar vast abonnement Proximus.  Aanrader voor allen: Orange! haha! Goedkope data internet!!! Allen daarheen...

Reputatie 7
Badge +1

Maar als je een mobiel abo hebt in Flex is ook goed. Een bijkomend kost maar €9. Met 5 GB aan data en onbeperkt bellen. Dus het is niet altijd slecht bi PX 😷😉

Heb geen Flex maar Mobilis M.

Reputatie 7
Badge +3

@Daniel 12345  Ik heb de 2 aparte topics samengevoegd. Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html

 

 

 

Reageer