Skip to main content
Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

263 reacties

Martin
  • 33997 reacties
  • 13 november 2017
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 146 reacties
  • 13 november 2017
Martin schreef:
qua opzet van aansluitingen trekt die veel op bbox3v+ maar wat instellingen betreft zijn er veel meer mogelijkheden ;-)
Ja maar de kwaliteit is veel beter.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 november 2017
ik heb daarnet een prive bericht gestuurd in verband met de update. Hopelijk leest iemand het, alvast bedankt:) !

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 20 november 2017
WernerDom, de update is verstuurd. Het kan tot 1 uur duren vooraleer deze volledig actief staat. Alvast veel gameplezier!

  • 1 reactie
  • 21 november 2017
Ik heb ook een bericht gestuurd, hopelijk niet te lang wachten voor de update.

Met vriendelijke groeten
Greg

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 22 november 2017
Hey Greg, ik zie dat mijn collega's reeds het nodige hebben gedaan na je privébericht. Veel gameplezier!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 23 november 2017
Heb zonet privebericht verstuurd, hopelijk werkt het.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 november 2017
Net gezien dat mijn bbox is geupdatet, bedankt hiervoor!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 november 2017
Wim schreef:
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3:



Voor alle duidelijkheid... Ik heb de bovenste en er plakt een etiket op met "Technicolor". En't toppunt is: Destiny 2 marcheert niet.

Wat moet ik doen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 35 reacties
  • 25 november 2017
Het ticket is correct. Om het verschil te zien (apart van het ticket) moet je vooral kijken naar de "verdeling" van de gele ethernet poorten.

Wat je moet doen om Destiny 2 te laten werken: de instructies staan in de eerste post op de eerste pagina van deze discussie. https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-in-combinatie-met-de-technicolor-modem-wat-moet-je-weten-doen-41162/index1.html#post588412

Martin
  • 33997 reacties
  • 25 november 2017
Ik dacht dat hij dat gedaan had want je moet alleen naar de gele poorten kijken of ze alle 4 aansluiten = Technicolor en anders is het 2 per 2 aan elkaar = Sagemcom.

Volgens mij zijn er nog die zich vergissen met die foto's aangezien er al enkele beweerd hebben dat ze een sagemcom hebben en het toch niet werkt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 27 november 2017
Hey karelopper, ik heb na je privébericht de update verstuurd. Deze zal binnen dit en 60min actief staan.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 december 2017
Ik heb sinds vrijdag een nieuwe modem b-box3 en destiny geeft mij de cabbage fout. Kan dit gefixt worden aub? Privé bericht is al verstuurd. Zo te zien heb ik een SagemCom Bbox. Groeten. Stijn

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 december 2017
Sinds gisteren Destiny 2 aangeschaft en ik blijk ook bij de gelukkigen te zijn met een Technicolor B-Box. Privé bericht is reeds verstuurd ivm het befaamde "Cabbage" probleem. Hopelijk lukt de update vandaag nog 🙂

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 28 december 2017
Hey David! De update is verstuurd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel gameplezier!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 januari 2018
Hallo,
Ik heb gisteren een privé-bericht gestuurd met de vraag om de update van mijn modem te doen naar versie 17.1.03.1X.
Wordt dit uitgevoerd op 02/01/2018? Alvast bedankt voor een antwoord.
Groeten,
Johan Hebb
AN 050xxxxxx

[Edit ThomasP: nummer publiek verwijderd]

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 2 januari 2018
Dag Johan, de update is uitgevoerd. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 januari 2018
Net prive bericht gestuurd naar proximus team.
Zit hier ook met een technicolour modem BBOX3 Software Version
10.A.0.I.FS.
Dus een update is vereist als ik het goed begrijp.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub want had via een oudere link van proximus bericht gestuurd maar hierbij gebeurde niks dus uiteindelijk deze post gevonden en via deze weg gereageerd.

Alvast bedankt.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 4 januari 2018
Alex, bericht ontvangen, ik heb een aanpassing gedaan op je modem, binnen enkele uren zal dit doorgelopen zijn.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 januari 2018
ik heb vannacht ook een bericht gestuurd. software is ook niet up to date
mvg brendon

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 4 januari 2018
Hey brendon, gezien je aangesloten zit bij Scarlet kunnen we helaas niets doen. Zij gebruiken namelijk een eigen versie van de bbox met aangepast software. Ik heb wel vernomen dat op het franstalige forum Scarlet klanten waren geholpen door het vragen van een nieuwe bbox bij Scarlet. Vanuit Proximus kunnen we je helaas niet verder helpen.

Ik heb ook een bericht gestuurd ivm met het cabbageprobleem en de technicolor modem

alvast bedankt

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 527 reacties
  • 11 januari 2018
Dag Lauri, ik heb de update verzonden. Deze zal binnen dit en 2 uur actief staan. Alvast veel plezier!

Helaas krijg ik nog steeds de cabbage melding, en connectiestoornissen.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 januari 2018
hello ik heb de cabbage probleem op mijn destiny 2 spel wij hebben scarlet ik ben hier echt niet goed in dus ik hoop iemand me kan helpen met dit probleem dank u.