Sticky

Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!


Reputatie 5
Badge +1
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.

Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)

Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Steven

This topic has been closed for comments

263 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor alle duidelijkheid:
Dit is een SagemCom Bbox3:



Dit is een Technicolor Bbox3:

Beste,

Ik heb dit kort formulier ingevuld. Moeten er nog verdere acties ondernomen? Want de gestelde vragen waren best vaag.

Beleefde groet,
Boonen Sven
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim
Dag Sven, meer moet je niet doen. Het kan zijn dat je nadien de bbox wel eens zal moeten herstarten. MVG, Wim

Dag Wim, zou het probleem dan opgelost moeten zijn? Of kan dit enkele uren tot dagen duren?
Reputatie 7
Badge +4
Het duurt sowieso meerdere uren eer de update volledig is geïnstalleerd, je probeert best morgen nog eens.
Als bijkomende info:
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.

Mvg sabine
Dag wim,
Heb ook het probleem met mijn technicolor modem. Destiny 2 is juist uit op de pc en ik geraak er niet meer op. Heb juist het formulier ingevuld. Weet u wanneer jullie dit kunnen nakijken ?
Alvast bedankt
hoe weet je dat de update gestart is, of gedaan is?
mss kan je kijken of de nieuwe firmware 17.1.03.1X er al op staat als je naar de web interface van je bbox gaat http://192.168.1.1 (inloggen > user > wachtwoord staat op sticker van bbox)
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt nu veel speel tijd zeker na je banana split?
Als bijkomende info:
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantie alleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen definitief is.

Mvg sabine


Zoals Domidw stelt, hoe weet ik wanneer de upgrade gebeurd is?
Ik heb zonet dat formulier ingevuld, had it dat eerder geweten kon ik nu misschien deftig spelen..
Kon dit voordien niet communiceerd worden in email, eens mens wil gewoon spelen en krijgt dan 20 errors tegen zijn dak.

Na lang googlen vond ik eindelijk dit topic, mja beetje te laat natuurlijk.
En mensen die dit formulier niet vinden, die hebben pech?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Karel, er is maar een zeer beperkte groep mensen die dit spel speelt, vandaar dat een algemene mail naar alle klanten wat teveel zou zijn, aangezien de meesten zelfs niet zouden weten waar het over gaat. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Het duurt hoe dan ook enkele uren, je kan het eigenlijk alleen maar zien als je in de bbox zelf aanlogged en daar de versie controleert, deze moet

17.1.03.1x zijn.
Is een router die vanzelf reboot een goed teken? 🙂

Zoals Domidw stelt, hoe weet ik wanneer de upgrade gebeurd is?

Mijn antwoord stond juist boven je vraag
namelijk:
mss kan je kijken of de nieuwe firmware 17.1.03.1X er al op staat als je naar de web interface van je bbox gaat http://192.168.1.1 (inloggen > user > wachtwoord staat op sticker van bbox)
Is een router die vanzelf reboot een goed teken? :)
inderdaad een heel goed teken 😄
Ik heb het ondertussen voor jullie allemaal de software gelanceerd, ik kan niet zeggen hoe lang het precies gaat duren. Hou het wat in de gaten en probeer eens een reboot mocht het na enige tijd toch niet lukken. MVG, Wim

Mijn router is herstart maar ik ondervind nog steeds problemen. Best enkele uren wachten?
software versie is bij mij veranderd net 🙂
Hey, een vriend van me zit bij Scarlet (onderdeel van proximus, dus geen toegang hier), wat kan hij doen om zijn modem up te daten? hij heeft geen lijn nummer om dat online document te versturen
Er is geen lijnnummer op mijn Aanrekening. Ik kan het formulier niet invullen. Is er een andere manier om dit te doen? Klantnummer bijvoorbeeld? De proximus facturen staan op de naam van een ander familielid, zij zijn aan de oudere kant and niet echt goed met technologie. Ik heb enkel een factuur van augustus, documentnummer, klantnummer en hun naam/adres.

De modem is ook een bbox 3 technicolor.

Betekent dit ook dat na morgen dit niet meer kan gefixed worden aangezien dit maar tot 26 October gaat?
hallo na een avond t(e kloten met poorten en wat weet ik veel kom ik uiteindelijk hier terecht.
Ik heb morgen een dag verlof genomen om d2 te kunnen spelen, ik heb het formulier ingevuld. kunt u dit zo snel mogenlijk updaten? danku!
Is dit het zelfde lijnnummer als wanneer je een lijntest doet via de myproximus app? 🙂
Heb formulier doorgestuurd, is het mogelijk te laten weten wanneer u de update start? Zo weet ik van wanneer ik moet nakijken of dit succesvol was.