Skip to main content

Wanneer gaat het nu al dagenlang aanslepende probleem m.b.t. de webmail nu eens opgelost geraken ?

Tevens wil ik het gebrek aan communicatie omtrent (de oorzaak) van het probleem aankaarten.

Bij klantendienst krijg je steeds te horen dat er wordt aan gewerkt en men je zal contacteren, hetgeen uiteraard niet gebeurt.

Kunnen de getroffen klanten niet op de hoogte gebracht/gehouden worden via één ander communicatiekanaal (bvb. sms of iets dergelijke) ?

Nu blijf je als getroffen klant in het ongewisse zitten en raak je meer en meer gefrustreerd telkens je je mail tracht te raadplegen en opnieuw vaststelt dat het probleem nog niet werd verholpen.

Is er al eens nagedacht over een financiële compensatie ? We betalen correct ons abonnementsgeld, maar willen dan ook dat jullie producten zonder probleem werken!

ter info: op hun contactpagina is er een melding van problemen omtrent mail www.proximus.be/contact 


Hier werkt ook niets, inloggen op webmail lukt ook al niet, paswoord is fout terwijl ik er een vernieuwd heb en nog steeds fout 


FYI: bericht van proximus forummedewerker »  

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.Alvast onze excuses voor het ongemak!


@Alain De Jonge @Bobfrit 

Voor problemen met onze webmail kan je via deze link je gegevens doorgeven.


Reageer