Vraag

bug/storing internet box +

  • 31 January 2024
  • 0 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

graag informeer ik even of ik de enige ben die last heeft van wifi problemen met de nieuwe internet box +.

 

Begin november 2023 had ik besloten om  mijn huidige fiber aansluiting van 1Gbs te upgraden naar 2.5Gbs. Een komst van Eén technieker was hier voor nodig had geen idee waarom maar moest zo . De afspraak werd gemaakt en de technieker kwam lang en installeerde een gloed nieuwe internet box + die tot 10Gbs zou kunnen. Ook een booster voor de garage en zithoek werd geplaatst. 

top het feestje kon beginnen. Maar dit was van korte duur bij de installatie is de fiber beschadigd nieuwe interventie was nodig.

Na deze interventie  kwamen al snel wat problemen hun kop op steken onze computer en smartphone’s hadden wel wifi verbinding maar konden geen verbinding maken met het internet .
De foto’s op facebook werden niet geladen de tv box gaf fout melding .

ja lap net een nieuw modem en het werkt niet meer .

De klantendienst opgebeld die boekte een technische tussenkomst er werd eens een booster vervangen en dit was het .

dit was blijkbaar het begin van een reeks oproepen en techniekers die hier langs geweest zijn zo erg dat sommige de weg al kennen en zeggen dat ze zelf nog geen opleiding voor de boxen gekrgen hebben. Waar zijn we mee bezig

Ondertussen is het eind januari 2024 en het probleem is nog het zelfde als in het begin 

De fiber die het gebouw inkomt heeft de juiste waarden informeerde  een van de fiber techniekers mij die langs geweest is.

na alle interventies is zo wat alles vervangen internet box , boosters. ,Glasvezel modem ezv ook zelf heb ik mee geprobeerd om een oplossing te biedenden maar ook ik ben ten einde raad na zo veel techniekers te zien ken ik er even veel van of hun 😅.


na mijn nieuwjaarsbrief hier neer te zetten had ik toch graag eens een definitieve oplossing voor dit probleem de modem en glasvezel box ( wit) moet dagelijks herstart worden anders werkt het niet. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer