Op 09/12/22 zijn er 2 techniekers langsgeweest bij ons, Luc Gyssels (klantnr. 2192405), Zandvleuge 24B2, 9900 Eeklo waarbij werd vastgesteld dat onze trage internetverbinding veroorzaakt werd door een slechte bekabeling. De kabels zouden hersteld worden op woensdag 21/12. Gisteren is er echter niemand opgedaagd. We hebben dus de hele dag zitten wachten voor niets.
Kunt u ons aub meedelen wanneer de bekabeling alsnog zal hersteld worden aub? Waarom is de afspraak niet doorgegaan, zonder ons te verwittigen aub?
Schets voorgeschiedenis : op 06/12 is er een eerste technieker langsgeweest die ons probleem, met name trage internetverbinding (30 Mbps/seconde) niet kon oplossen. Resultaat was dat we zonder Wifi en TV zaten toen de technieker ons huis verliet. Hij beloofde ons op 07/12 terug te komen, rond 08u00. Niemand gezien. Op woensdagavond 21u00 belde de technieker met allerlei excuses waarom hij er niet geraakt was en ons niet verwittigd had (redenen:gsm plat, geen bereik). Hij wou nog langskomen rond 22u00, wat we hebben geweigerd wegens te laat en hij was sowieso niet in staat het probleem op te lossen. Dedzelfde technieker beloofde ons langs te komen op donderdagmorgen 08/12 samen met zijn neef om het probleem definitief op te lossen. Niemand gezien. Ik heb toen gebeld met de klantenservice en er werd mij stellig beloofd dat er die donderdag een andere technieker, een expert; zou langskomen. Niemand gezien. Vrijdagochtend opnieuw gebeld, weer dezelfde belofte dat er iemand zou langskomen. In de namiddag ben ik zelfs naar de Proximuswinkel in Eeklo geweest om klacht neer te leggen. Dossier nr. 51736290 werd hierover opgemaakt en er werd mij beloofd dat een technieker mij diezelfde dag nog zou contacteren. Zo geschiedde, nieuwe afspraak werd vastgelegd voor dinsdag 13/12. Op vrijdag 09/12 rond 18u00 werd er aangebeld door 2 techniekers van Proximus, dus toch opgedoken na drie dagen.
Onze vroegere situatie, trage wifiverbinding, werd hersteld en een afspraak voor herstel bekabeling werd vastgelegd voor 21/12/22. We hebben daarvoor geen afspraakbevestiging gekregen, maar dat is misschien zo.
Conclusie; van 06/12 tot 09/12 hadden wij geen wifi, geen TV en zijn we verplicht geweest thuis te blijven voor afspraken die niet werden nagekomen. Wij betreuren deze lamentabele klantenservice en nog meer dat we 3 dagen betaald hebben voor wifi, TV … voor niets en we sinds maanden betalen voor een slechte internetverbinding.
Wij hopen op een spoedige oplossing van ons probleem.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Isabelle De Meyer
Luc Gyssels