Beantwoord

aansluiting

  • 1 August 2020
  • 6 reacties
  • 1585 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hallo dinsdag word Proximus bij mij aangesloten . Ik kreeg vanmorgen deze sms 

Nu vroeg ik mij af of deze aansluitingen voldoende zijn want ik krijg geen gehoor via Facebook of messenger 

 

icon

Beste antwoord door Martin 1 August 2020, 13:17

Bekijk origineel

6 reacties

@nicolas7 Aan je eerste foto te zien zou dit inderdaad al in orde zijn dit is namelijk de NTP2007 aansluitdos en daarop wordt dan de TF2007 VDSL filter ingeplugd waarvan de DSL-uitgang verbonden zal worden met de DSL ingang van je bbox modem/router via een RJ11 - Rj11 aansluitkabeltje, maar de technieker heeft dit allemaal mee in zijn camionette 

De tweede foto is voor aansluiten op (coax) kabel TV zoals Telenet

PS: van proximus zelf komt hier niemand langs op het forum, pas maandag terug.

En bijkomende tip je moet je GSM opladen (8% geladen) :slight_smile:

Reputatie 2
Badge

merci martin !

Badge +4

Eerste foto is correct voor proximus, maar naar mijn mening staat het ondersteboven gemonteerd 🙂 enfin zo zal het ook wel werken.

Dat is inderdaad zo  maar de technieker kan die altijd 180 graden draaien  in geval het TV beeld moest  op zijn kop staan :wink::relaxed:

 

cb174530-0562-4e0d-a1b0-87f9f87e15ed.png

aansluiting: → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-je-kabels-aansluiten-of-nakijken.html

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

sms betreft vooral de toegang tot de gemeenschappelijke ruimtes als het om een appartementsgebouw gaat

kan de technieker daarbinnen ? wie moet hij contacteren als t gesloten is ?

Rest kan technieker ter plaatse wel aanpassen indien nodig …

groeten,

Tina

 

Reageer