Ik zoek klanten met een Apple TV voor een beta-test

  • 23 December 2019
  • 19 reacties
  • 1643 Bekeken

Hallo, ik ben Kevin, product manager bij Proximus. Ik ben op zoek naar een aantal tv-klanten van Proximus die een Apple TV hebben (4de of 5de generatie, d.w.z. met Siri-afstandsbediening). Ik zou graag een beta-test willen opstarten en zoek hiervoor vrijwillers. 

Indien je graag hieraan wenst mee te werken, stuur mij dan een mailtje op: mobile.applications@proximus.com


This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Geen 3th gen ? 
 

anders schrijf ik mij met plezier in 😉

 

Pickx app op Apple TV in de pijplijn ? 

Hier ook derde generatie, daar schiet je niets mee op eh ;-). 

 
Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een Apple TV 4 blijkbaar ...

Dus ik wil me wel inschrijven voor de test! 😉👍

Ik had dit eerst op het Franstalige forum gevonden. Mail gestuurd. Zit hier al even op te wachten. :relaxed:

Reputatie 1

Hier 4th gen.

Geen gewone Proximus TV meer, wel Pickx

 

Er komt hier weinig feedback i.v.m. de stand van zaken :zipper_mouth:

Badge

Hallo, ik ben Kevin, product manager bij Proximus. Ik ben op zoek naar een aantal tv-klanten van Proximus die een Apple TV hebben (4de of 5de generatie, d.w.z. met Siri-afstandsbediening). Ik zou graag een beta-test willen opstarten en zoek hiervoor vrijwillers. 

Indien je graag hieraan wenst mee te werken, stuur mij dan een mailtje op: mobile.applications@proximus.com

Graag! @Kevin G heb je zonet ook een mailtje gestuurd! 
 

 

“We hebben (lees: ik heb) me onlangs volledig uitgeleefd om de TV experience in huis te halen. En daar hoort de laatste nieuwe Apple TV 4K 256Gb met Apple TV+ bij. Daarnaast hebben we ook de laatste Sonos combinatie gekoppeld met Soundbeam, 2x Sonos One (Gen2) (deze hebben de Google Assistent never know waar dat ook nog een toegevoegde waarde kan zijn betreft de opstelling. Daarnaast hebben we een Sony Bravia en ben ik een zeer enthousiaste, user-centric gebruiker met een zwak voor alles wat ook maar tech, digital of science omvat! 

Ik hoop van harte dat we in jullie testomgeving een bijdrage mogen leveren!

Indien er vragen zijn, aarzel niet om me te contacteren!

Grt,”

Jonasz 
 

Reputatie 2
Badge +1

Idd weinig beweging hier …

is er geen test forum zoals met de v7 decoder ? 
 

Wanneer mogen we een nieuwe update verwachten van de beta met meer functionaliteit ? 
 

 

Beste, Wij stuurden reeds een vraag tot deelname aan de test maar ontvingen géén enkele feedback.  Onze aanvraag werd verzonden naar bovenstaand e-mail adres op 5 februari 2020.  Worden er nog testers gezocht?  

 

Ter info:

Proximus biedt zijn klanten de mogelijkheid om te kiezen voor de Apple TV 4K als hoofddecoder.
"Tegen het einde van de eerste helft van het jaar kunnen Proximus-klanten profiteren van Apple TV 4K in hun" Epic combo full 

Reputatie 1

@Martin Is het alleen ATV 4K of ATV 4de generatie? Want ik had begrepen dat er een app via ATV (4th gen) kwam… 

 

verdere details heb ik niet en hoop dat hier op het forum meer details volgen.

Reputatie 1

@Martin Hopelijk niet weer een periode zoals vanaf de opening van deze thread: 

Kevin G heeft een topic gestart met de titel 3 maanden geleden

Ik zoek klanten met een Apple TV voor een beta-test

 

@Luc_028 ik hoop het inderdaad ook dat er meer details komen, zodat het toch wat duidelijker wordt voor iedereen.

Reputatie 2
Badge +1

Wanneer komt de mogelijkheid om de tv gids te bekijken of opnames te maken en te bekijken ? 

En in het algemeen VOD’s bekijken voor wanneer !

Reputatie 2
Badge +1

En in het algemeen VOD’s bekijken voor wanneer !

Dit werkt nog niet deftig hoe het zou moeten op de V7 decoder, dus...

ik bedoel op de pickx app en webvesie op de andere decoders is dit geen probleem.

V7 is ook nog in testfase dus daar moet nog wat aan gesleuteld worden achter de schermen.

Deze thread even vanonder het stof halen. De Pickx app op Apple TV is ondertussen ver gekomen en lijkt goed te werken. Maar als beta testers leven we on the bleeding edge. Ik heb een Apple TV 4K met de tvOS14 Developer build en de Pickx app lijkt hier niet meer op de werken. Infuse had het zelfde probleem maar dit is ondertussen al opgelost door de developer.

Ik weet zeker dat hier een oplossing voor zal komen van de Proximus developers, maar ik geef het maar mee gezien er met Epic meer ingezet wordt op de Apple TV 4K samen met de Pickx app. ;)