Ik zoek klanten met een Apple TV voor een beta-test

• 23 december 2019
  • 8 reacties
  • 891 Bekeken

Hallo, ik ben Kevin, product manager bij Proximus. Ik ben op zoek naar een aantal tv-klanten van Proximus die een Apple TV hebben (4de of 5de generatie, d.w.z. met Siri-afstandsbediening). Ik zou graag een beta-test willen opstarten en zoek hiervoor vrijwillers. 

Indien je graag hieraan wenst mee te werken, stuur mij dan een mailtje op: mobile.applications@proximus.com

8 reacties

Reputatie 1
Badge

Geen 3th gen ? 

anders schrijf ik mij met plezier in 😉

Pickx app op Apple TV in de pijplijn ? 

Hier ook derde generatie, daar schiet je niets mee op eh ;-). 

Reputatie 1
Badge

Ik heb een Apple TV 4 blijkbaar ...

Dus ik wil me wel inschrijven voor de test! 😉👍

Ik had dit eerst op het Franstalige forum gevonden. Mail gestuurd. Zit hier al even op te wachten. :relaxed:

Reputatie 1

Hier 4th gen.

Geen gewone Proximus TV meer, wel Pickx

Er komt hier weinig feedback i.v.m. de stand van zaken :zipper_mouth:

Badge

Hallo, ik ben Kevin, product manager bij Proximus. Ik ben op zoek naar een aantal tv-klanten van Proximus die een Apple TV hebben (4de of 5de generatie, d.w.z. met Siri-afstandsbediening). Ik zou graag een beta-test willen opstarten en zoek hiervoor vrijwillers. 

Indien je graag hieraan wenst mee te werken, stuur mij dan een mailtje op: mobile.applications@proximus.com

Graag! @Kevin G heb je zonet ook een mailtje gestuurd! 

“We hebben (lees: ik heb) me onlangs volledig uitgeleefd om de TV experience in huis te halen. En daar hoort de laatste nieuwe Apple TV 4K 256Gb met Apple TV+ bij. Daarnaast hebben we ook de laatste Sonos combinatie gekoppeld met Soundbeam, 2x Sonos One (Gen2) (deze hebben de Google Assistent never know waar dat ook nog een toegevoegde waarde kan zijn betreft de opstelling. Daarnaast hebben we een Sony Bravia en ben ik een zeer enthousiaste, user-centric gebruiker met een zwak voor alles wat ook maar tech, digital of science omvat! 

Ik hoop van harte dat we in jullie testomgeving een bijdrage mogen leveren!

Indien er vragen zijn, aarzel niet om me te contacteren!

Grt,”

Jonasz 

Reputatie 1
Badge

Idd weinig beweging hier …

is er geen test forum zoals met de v7 decoder ? 

Wanneer mogen we een nieuwe update verwachten van de beta met meer functionaliteit ? 

Reageer