Vraag

terugbetaling Pack korting na overgang Pack for Employees

  • 11 April 2023
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Hallo

 

Wij zijn in december 2022 klant geworden bij Proximus met een Flex Pack Netflix.

Wij kregen verschillende kortingen die op de factuur als Promo: Pack korting werden genoteerd.

Aangezien ik bij de Vlaamse Overheid werk, heb ik via mijn werkgever eind februari 2023 het Pack for Employees geactiveerd. Toen kwam de factuur van maart 2023 met hierop een extra bedrag van €84,24.

Hierdoor was ons eindbedrag nog hoger dan de vorige factuur, terwijl dit minder zou moeten geweest zijn. => €158,73.

De opmerking bij dit extra bedrag => verbruik: Allerlei regeling ingevolge opzegging => Promo: Pack Korting. 
Na dit nagekeken te hebben, bleek dit de optelsom te zijn van al onze korting van de voorbije maanden.

Het kan toch niet zijn omdat je een korting krijgt van je werkgever dat je opeens je korting van je pack van de voorbije maanden moet terugbetalen.
We hebben de factuur betaald om geen extra kosten te krijgen, maar zouden dus graag die €84,24 terug krijgen of in vermindering bij de volgende factu(u)r(en).

 

 

klantnummer: 613591***

 

Met vriendelijke groeten
Vera Bonnaerens


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @vera.bonnaerens soms wordt de lopende maand inderdaad gecorrigeerd, maar nooit de volledige voorbije periode. Ik maak dossier 52405472 en zorg zelf voor de rechtzetting. Groetjes, Heidi

Reageer