Skip to main content
Vraag

nieuwe packs

• December 31, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb hier op het forum al gelezen over de prijsverhoging vanaf 1 januari. Ik heb momenteel het Flex Fiber S abonnement zonder vaste lijn en met 4 mobiele telefoonabonnementen erbij voor de prijs van 125,99 euro. Deze zou dus vanaf 1 januari 129,99 euro worden. Ik heb net naar de klantendienst getelefoneerd en daar vertellen ze mij dat het nieuwe Flex+ abonnement hetzelfde is, alleen een nieuwe naam. Dit kost 127,99 euro maar dit zou vanaf 1 januari ook 4 euro opslaan en dus 131,99 euro worden. Wat is nu de juiste info, blijft het Flex+ abonnement nu dezelfde prijs op komt er ook 4 euro bij. Ik zou het voordeligste willen maar ik hoor 2 verschillende versies. Alvast bedankt. mvg. Hans

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 31, 2025

Fyi

Wettelijke vermeldingen voor privé- en professionele klanten | Proximus

temp_pack_Flex_nl.pdf

Flex S +4 euro/maand op 1/1/26 

Voor Flex+ wijzigt er niets t.o.v. de huidige tarieven

Contract samenvatting | Proximus

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • December 31, 2025

dat had ik ook gelezen maar volgens de dame van de klantendienst veranderd het wel en komt er bij Flex+ ook 4 euro bij op 1 januari. Is er een Proximus medewerker die de juiste info kan geven?

Martin
  • December 31, 2025

@Hans Mss had die dame de champagne fles al wat te vroeg geopend 😉

Prijsverhoging voor Flex packs (met uitzondering van de "Flex +" die in maart 2025 werd gelanceerd)

zie ook → Tariefverhoging vanaf nieuwjaar 2026 | Proximus Forum

Proximus verhoogt zijn tarieven vanaf 1 januari 2026

& → prijzen_pack_nl.pdf

dat had ik ook gelezen maar volgens de dame van de klantendienst veranderd het wel en komt er bij Flex+ ook 4 euro bij op 1 januari. Is er een Proximus medewerker die de juiste info kan geven?