Skip to main content

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • November 3, 2025

Ja heb het ook gezien. Maar weet nog niet als mijn pack er bij is. Hoop van niet 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 4, 2025

@danny195 

via de klantendienst kan je dit laten nakijken. 

Meer info komt ook op de aanrekeningen.

mvg

Tina


Martin
  • November 4, 2025

&

Ter bijkomende info op de factuur van november 25 staat het volgende:

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • November 7, 2025

Waarom kan er vanuit PXS zelf geen aanbod gedaan worden om je bestaande pack naar het huidige te upgraden?
Met een duidelijke vergelijking zowel voor producten, extra’s, etc maar zeker ook prijsverschil.

Als het ware een jaarlijkse checkup van de diensten die PXS aanbiedt aan zijn klanten.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • November 10, 2025

heb vandaag naar klantendienst gebeld. hebben mijn  pack aangepast naar de nieuwe versie .is goedkoper en de prijs gaat niet omhoog op 1 januari.


Martin
  • November 10, 2025

@danny195 welk oud pack had jij juist, dat het nieuwe goedkoper is? en naar wat hebben ze het geüpdatet ?

Zo kunnen we nog iets bijleren  ;-)


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • November 10, 2025

@Martin ervoor had ik pack fiber 's en nu flex+ mega fiber en ze hebben mij ook 1jaar korting gegeven 3€per maand op telefoon abo en 5€ op internet. Pack dat ik nu heb prijs blijft het zelvde op 1januari. Komt geen 4 € bij. Danny 


Martin
  • November 10, 2025

@danny195 Bedankt voor je uitleg.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • November 10, 2025

@Martin graag gedaan