korting als trouwe klant

  • 27 October 2022
  • 47 reacties
  • 1103 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.

 

En mijn getrouwheidskorting verhogen naar het vorige ook hoop ik?

Bedankt voor je bevestiging 

Geen reactie?

@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.

 

En mijn getrouwheidskort verhogen naar het vorige ook hoop ik?

Bedankt voor je bevestiging 

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 Tina zal je dit verlengen in augustus.

 

Bovendien gun je het anderen blijkbaar wel (12 maanden).

Straf
 

 

@11787004

bevestiging toekennen korting volgt.

zie ook privébericht.

mvg,

Tina

Beste Tina

Ik had een verlenging van mijn korting gevraagd en niet een vermindering.
Waarom werd dit herleid? En bovendien voor 6 maanden en niet 12 maanden als voordien?

Vorig jaar werd dit keurig zonder smeken in orde gebracht. Hoop dat je dit ook correct kan afhandelen.

Alvast bedankt

Patrick Heylen

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 

aanvraag werd opnieuw ingediend.

Bevestiging per mail volgt.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 

bevestiging toekennen korting volgt.

zie ook privébericht.

mvg,

Tina

Dag @schaap69 ik doe het nodige om opnieuw korting toe te voegen vanaf 01/01/2023. Groetjes, Heidi

Terwijl jullie bezig zijn, ook hier is de korting terug verdwenen :)

Is het dan niet in orde gekomen zoals HeidiE aangegeven heeft, indien niet zal het maandag wel verder nagetrokken worden.

Reputatie 2

Terwijl jullie bezig zijn, ook hier is de korting terug verdwenen :)

De proximusmedewerkers zijn pas maandag terug op het forum.

Hallo

Dit jaar opnieuw mijn getrouwheidspremie verloren. Mag ik jullie vriendelijk vragen om dit opnieuw voor 12 maanden te activeren zoals jullie dit vorig jaar hebben gedaan?

Alvast bedankt

Vriendelijke groet

Patrick Heylen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @schaap69 ik doe het nodige om opnieuw korting toe te voegen vanaf 01/01/2023. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Kunnen jullie ook eens kijken naar mijn account korting is ook verdwenen sedert laatste factuur, alvast bedankt.

Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 De kortingen van trouw beloond kunnen maar per jaar in het systeem ingeleid worden.Ik heb dit terug in orde gemaakt via order R000000110000O9343.Groetjes,Joel

Je bent zeker niet alleen met deze mening je deelt de mening van velen die dit hier ook al aangekaart hebben, maar inderdaad we horen het maandag wel.

Ter info, het is gewoon PX hun methode van korting geven die veranderd is, wordt de korting voor een periode van een jaar toegekend en bv laat hun systeem blijkbaar ook niet meer toe dat bv affinity gecombineerd kan worden met trouwe klant korting.
Enfin, gewoon afwachten dus tot een moderator van het forumteam je morgen hiermee verder helpt.

Inderdaad, maar ik verwacht als “trouwe” klant sinds jaren dat dit automatisch toegekend wordt. Ik hou niet van bedelen.
Ik wacht op hun reactie.

Ter info, het is gewoon PX hun methode van korting geven die veranderd is, wordt de korting voor een periode van een jaar toegekend en bv laat hun systeem blijkbaar ook niet meer toe dat bv affinity gecombineerd kan worden met trouwe klant korting.
Enfin, gewoon afwachten dus tot een moderator van het forumteam je morgen hiermee verder helpt.

Hallo

Net mijn nieuwe factuur binnen gekregen maar mijn getrouwheidskorting is verdwenen.

Toen ik naar Fiber overstapt ben werd mijn Affinity korting en andere kortingen weggenomen,

Nu wordt dit weggehaald.  

 

 

Worden de trouwe klanten weggestuurd naar de concurrentie?

Als dit het geval is zou ik het graag weten.

Graag positieve reactie op mijn vraag

Mvg,

Patrick Heylen

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156 Verlenging van 12 maanden ingeleid via order R000000110000NU8CI.Groetjes,Joel

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156 Ik heb dossier 51512078 aan mij toegekend waarbij ik vanaf 2/11/22 de korting opnieuw zal kunnen activeren voor 12maanden.Groetjes,Joel

Reageer