korting als trouwe klant

  • 27 October 2022
  • 47 reacties
  • 1098 Bekeken

Beste,

Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?

Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.

Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.

Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?

Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.

Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?

mvg

Dank bij voorbaat


47 reacties

Dag @Collieman de aanpassing zal namiddag zichtbaar zijn in MyProximus, je mag het nieuwe saldo betalen.

Goede morgen HeidiE,

De aangepaste factuur is binnen 👍.

De “commercieel een vervangende korting”  ‘Replacement Affinity discount’ is evenwel maar de helft van de vroegere Affinity korting, maar beter dat dan niets 🙂.

Dank alvast,

Vriendelijke Groeten,

Reputatie 7
Badge +3

@Martin @Collieman voor de duidelijkheid, Martin heeft gelijk. Er wordt wel commercieel een vervangende korting geactiveerd: ‘Replacement Affinity discount’

@Collieman  

Dan best verder afwachten tot een PX moderator dit verder kan onderzoeken.

Ter bijkomende info:

Dit is wat ik als info kreeg:

Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

Ik heb uw bovenstaand bericht inderdaad een aantal keren op dit Forum gezien Martin,

Maar ik heb de volgende ondervindingen :

  1. In de PX shop te diest blijven de verkopers, volgens hun instructies beweren dat de Affinity-korting nog bestaat, ook voor Flex-packs.
  2. Na telefonisch contact met de dienst facturatie, vanuit de PX-shop op 16 Feb 24 (ter bevestiging), kreeg ik hetzelfde antwoord.
  3. Na telefonisch contact op 18 maart 2024  met de dienst facturatie, na ontvangst van mijn factuur voor de maand maart 24 waarop mijn Affinity-korting verdwenen was, kon de mevrouw van Facturatie de Affinity-korting bij mij wel degelijk aanklikken. 
  4. Vandaag heb ik de PX-factuur van mijn collega gezien. Hij heeft een Flex-S pack en daarop heeft hij de Affinity-korting.

Vriendelijke Groeten,

@Collieman  

Dan best verder afwachten tot een PX moderator dit verder kan onderzoeken.

Ter bijkomende info:

Dit is wat ik als info kreeg:

Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

@Collieman

Ter info:

Affinity en flex gaan inderdaad niet meer samen, maar een jaarlijkse hernieuwbare korting is mogelijk en  is afhankelijk van de pack samenstelling en opties en eventuele andere kortingen die je zou hebben, maar de PX moderatoren kunnen natrekken wat er als korting mogelijk is als ze hier straks de draad opnemen.

Ik ben 42 jaar klant bij Proximus en op 16 Feb 2024 ben ik op aanraden van de “Proximus Shop te Diest”, overgestapt van “Family Pack” naar “Flex Pack S”. De twee verkopers in de Proximus Shop hebben mij bij hoog en bij laag beloofd dat ik mijn Affinity korting die ik al vele jaren heb, ging behouden. Voor alle zekerheid hebben ze, terwijl ik er bij stond, de dienst facturatie gebeld om bevestiging hiervan te krijgen. Die bevestiging werd mij ook gegeven. Vandaag kreeg ik mijn eerste factuur binnen en is mijn Affinity korting verdwenen. Ik heb vandaag dus opnieuw met de dienst Facturatie gebeld en nu hebben ze mij ipv de Affinity korting, een korting van 5 Euro gegeven voor 12 maanden. Ik heb hier eigenlijk helemaal niet gelukkig mee en voel mij bedrogen. Ik lees hier op het forum over de “korting Trouwe klant”. Mijn vraag : Hoeveel bedraagt die korting als “Trouwe klant” ?
Dank alvast. 

 

Dag Martin,

 

Ik heb net het PX-factuur van mijn collega op het werk gezien → Hij heeft een Flex-S Pack met “Affinity-korting”. → Dus het bestaat toch nog een Flex-S pack met Affinity korting.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Collieman de aanpassing zal namiddag zichtbaar zijn in MyProximus, je mag het nieuwe saldo betalen.

Dank u wel voor de snelle service HeidiE,

 

Betaal ik gewoon de rekening voor de maand maart 2024 of krijg ik een aangepaste rekening ?

 

Dank alvast,

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Collieman de vervangende korting voor Affinity staat actief vanaf 13/03/2024 en wordt op de volgende aanrekening (met terugwerkende kracht) toegepast. Ik corrigeer uit commercieel standpunt 5 EUR op je lopende aanrekening. Mvg, Heidi

Dank u wel Luc.M en ik wacht op het resultaat.

Ik wil nog even meegeven dat de vriendelijke Mevrouw vd Facturatiedienst die ik maandag rond 1600 Hr aan de lijn had, de keuze “Affinity-korting” bij mij kon selecteren en zij heeft dit ook gedaan. Voor haar was alles dus in orde en moest ik enkel wachten op de “BevestigingsMail”. 10 Min later kreeg ik deze Mail binnen, maar daar stond op : 5 Euro gedurende 12 maanden “promokorting” en dus niet de Affinity-korting.

Dank alvast, 

Reputatie 7
Badge +3

@Collieman  Dit staat actief sinds 12/3/2024. Groetjes

Vandaag ben ik opnieuw naar de Proximus shop te Diest geweest en heb dezelfde verkoper mijn bovenstaande bevindingen uitgelegd. Hij blijft beweren dat, volgens zijn instructies, de Affinity korting bij een Flex Pack blijft bestaan. Hij heeft echter de rechten niet om dieper onderzoek te doen en de korting opnieuw/verder toe te kennen. Ik ben benieuwd naar de reactie vd PX moderatoren en hoop dat alles in orde komt.

Dank alvast.

@Collieman

Ter info:

Affinity en flex gaan inderdaad niet meer samen, maar een jaarlijkse hernieuwbare korting is mogelijk en  is afhankelijk van de pack samenstelling en opties en eventuele andere kortingen die je zou hebben, maar de PX moderatoren kunnen natrekken wat er als korting mogelijk is als ze hier straks de draad opnemen.

Ik ben 42 jaar klant bij Proximus en op 16 Feb 2024 ben ik op aanraden van de “Proximus Shop te Diest”, overgestapt van “Family Pack” naar “Flex Pack S”. De twee verkopers in de Proximus Shop hebben mij bij hoog en bij laag beloofd dat ik mijn Affinity korting die ik al vele jaren heb, ging behouden. Voor alle zekerheid hebben ze, terwijl ik er bij stond, de dienst facturatie gebeld om bevestiging hiervan te krijgen. Die bevestiging werd mij ook gegeven. Vandaag kreeg ik mijn eerste factuur binnen en is mijn Affinity korting verdwenen. Ik heb vandaag dus opnieuw met de dienst Facturatie gebeld en nu hebben ze mij ipv de Affinity korting, een korting van 5 Euro gegeven voor 12 maanden. Ik heb hier eigenlijk helemaal niet gelukkig mee en voel mij bedrogen. Ik lees hier op het forum over de “korting Trouwe klant”. Mijn vraag : Hoeveel bedraagt die korting als “Trouwe klant” ?
Dank alvast. 

 

Ik ben 42 jaar klant bij Proximus en op 16 Feb 2024 ben ik op aanraden van de “Proximus Shop te Diest”, overgestapt van “Family Pack” naar “Flex Pack S”. De twee verkopers in de Proximus Shop hebben mij bij hoog en bij laag beloofd dat ik mijn Affinity korting die ik al vele jaren heb, ging behouden. Voor alle zekerheid hebben ze, terwijl ik er bij stond, de dienst facturatie gebeld om bevestiging hiervan te krijgen. Die bevestiging werd mij ook gegeven. Vandaag kreeg ik mijn eerste factuur binnen en is mijn Affinity korting verdwenen. Ik heb vandaag dus opnieuw met de dienst Facturatie gebeld en nu hebben ze mij ipv de Affinity korting, een korting van 5 Euro gegeven voor 12 maanden. Ik heb hier eigenlijk helemaal niet gelukkig mee en voel mij bedrogen. Ik lees hier op het forum over de “korting Trouwe klant”. Mijn vraag : Hoeveel bedraagt die korting als “Trouwe klant” ?
Dank alvast. 

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 

ondertussen is er ook gecommuniceerd via privéberichten. 

De gegeven kortingen van 12 maanden bij klanten op het forum zijn de standaard kortingen van max 5 euro, afh van het product

Ik kan alleen maar herhalen wat ik privé ook heb geschreven: de aan jou toegekende korting was uitzonderlijk hoog en tijdelijk in een andere situatie.

mvg, 

Tina

Dag @11787004 getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur. Bij activatie van een nieuwe korting kan het bedrag veranderen. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. 

Er staat nu korting actief tot 31/07/2024, die we vanaf 01/08/2024 kunnen verlengen. Mvg, Heidi

Wat jullie in dit verhaal vergeten is dat ik genoot van een Affinity korting en omdat ik overgegaan ben naar Fiber dit voordeel verloren ben omdat het blijkbaar niet compatibel zou zijn met flex abonnement. Daarom kreeg ik die compensatie. En nu wordt dit gewoon weggehaald. Is niet fair. Had ik geen Fiber genomen had ik wel nog mijn Affinity korting gekregen.

Graag alsnog herbekijken aub

Geen erg, heb nu een ander kanaal aangesproken. Hopelijk word ik hier gehoord. 

Dag @11787004 getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur. Bij activatie van een nieuwe korting kan het bedrag veranderen. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. 

Er staat nu korting actief tot 31/07/2024, die we vanaf 01/08/2024 kunnen verlengen. Mvg, Heidi

Wat jullie in dit verhaal vergeten is dat ik genoot van een Affinity korting en omdat ik overgegaan ben naar Fiber dit voordeel verloren ben omdat het blijkbaar niet compatibel zou zijn met flex abonnement. Daarom kreeg ik die compensatie. En nu wordt dit gewoon weggehaald. Is niet fair. Had ik geen Fiber genomen had ik wel nog mijn Affinity korting gekregen.

Graag alsnog herbekijken aub

Reputatie 7
Badge +3

Dag @11787004 getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur. Bij activatie van een nieuwe korting kan het bedrag veranderen. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. 

Er staat nu korting actief tot 31/07/2024, die we vanaf 01/08/2024 kunnen verlengen. Mvg, Heidi

@11787004 Uw korting loopt tot 31/07/2024.Groetjes,Joel

Ik begin het te begrijpen. Moet hier niets meer verwachten. Zal dan maar aan de  tevredenheidsenquête beginnen verwijzend naar deze forum waarbij de klant van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 Uw korting loopt tot 31/07/2024.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@fd396156 Uw houdige korting loopt pas af op 31/10/2024.Groetjes,Joel

@11787004  Deze staat actief tem 31/7/2024?

Beste, wat staat er actief? Heb geen nieuwe bevestiging gekregen van wat ik vraag. Wat ik wel gekregen heb is een mail met een vraag:

🌟 Hoe kunnen we jouw ervaring verbeteren

Dag......

We hebben gemerkt dat je al een tijdje bij ons bent en daar zijn we je oprecht dankbaar voor. Jouw keuze om deel uit te maken van de Proximus-familie betekent veel voor ons.

 

Ik wacht nog even af tot ik eindelijk gehoord word alvorens hierop te reageren.

Hopelijk kunnen we deze discussie "snel" afhandelen 

Reputatie 7
Badge +3

@11787004  Deze staat actief tem 31/7/2024?

Ter info: Het is voor het moment @HeidiE  die actief is op het forum vandaag, gewoon afwachten tot ze je bericht oppikt.

@tina.b wanneer mag ik een antwoord verwachten?

@11787004 @tina.b  zal volgende week deze chat overnemen en u de nodige info bezorgen.Zij is bezig met uw dossier.Groetjes,Joel

 

@tina.b wanneer mag ik een antwoord verwachten?

Reputatie 7
Badge +3

@11787004 @tina.b  zal volgende week deze chat overnemen en u de nodige info bezorgen.Zij is bezig met uw dossier.Groetjes,Joel

Reageer