Beste,
Ik er is na 10tallen keren vermelden dat ik het slachtoffer ben van oplichting met als gevolg torenhoge facturen die oplopen, omdat er sinds januari wanneer alles gestart is er niks werd gedaan tot ik een officiële klacht zou neerleggen. Dit is ondertussen bijna een maand geleden en tot 3 keer toe nogmaals aangehaald, ook op het forum. Ik heb dus tot op heden nog niemand gezien of gehoord. Ik vroeg een epic combo light, omdat dat maar niet in orde kwam, heb ik me door een shop medewerker laten manipuleren en ja oplichten. Hoe kan ik anders zien, als men zegt als u dit neemt bent u minstens 4 maand goedkoper dan met de epic combo light van Ongeveer 55 euro per maand,.ist 3 maand en daarna 65 of 70. En vanaf mijn 1stz factuur van 123 voor 1 maand en 10 dagen, 2.de 94euro, 3de 165 euro. De 1st 2dan toch betaald volledig, uitgaande van een rechtzetting, 3de heb ik dan abonnement kosten van epic light en mijn abonnement kosten op factuur,.het percentage verschil berekend en dit toegepast op mijn laatste factuur en op de 2 vorige en de rest waarde betaald, als niemand het voor mij doet en ik kan ni meer betalen dan het abonnement dat ik aan heb gevraagd,.dus ook in het rood zat, lijkt het mij toch een teken van goedwil om te betalen, wat ik moet betalen. Dit haal ik via chat en klantendienst 3 maanden aan om op te lossen. Tot ik pas na de heropening van de winkels, dag , ik naar de winkel ga en weer naar de klantendienst verwezen wordt. Ik krijg dan een afbetaling voorgesteld, want zij zien enkel factuur bedrag en het betaalde, verder niks. Wat ik zeg gaat 1ne oor in andere uit, waarschijnlijk door dagen klachten te aanhoren. Ik begrijp dat dat na tijd niet houdbaar is en je het niet laat binnenkomen. Ik zou ook geen dagen klachten kunnen aanhoren. Vrolijker word je er niet van. Maar als dat zo is zoek dan een andere job. En het moet zo zijn., Want als.ik na het ontvangen van facturen die nog steeds tuttimus zijn, na tot 2 maal toe bevestigd te zijn dat ik nu wel epic combo light heb, de klantendienst bel en het voor de "weet ik hoeveelste keer" uitleg en dat ik een afbetalingsvoorstel heb ontvangen met overschijvingsstrook voor 1st schijf. Ze doodleuk zeggen: We kunnen u een afbetalingsplan voorstellen, dan kan ik het ook niet meer aanhoren en voel ik me behandeld als lucht om braaf uit te drukken. Met het verschil dat ik ervoor moet betalen en zij ervoor betaald worden. Ik weet niet wat voor wanpraktijken dit zijn. Zelfs na officiële klachten met vermelding van advocaat en testaankoop na een maand nog niets in werking te hebben. Ze zullen wel zeggen, betaal u afbetalingsplan maar, binnen de 48 uur wordt het behandeld en kunnen we het alsnog herbekijken en rechtzetten indien nodig. Maar ik ga ni blijven betalen, voor iets wat ik niet heb gevraagd, niet gebruik en zelf niet krijg.
Ik hoop dat na dit er eindelijk iemand me tegemoet komt en ik heb een officieel voorstel ingediend reeds.
Zoniet onderneem ik verdere stappen, alleen gaat dit misschien niet simpel zijn, maar ik weet uit het verleden dat meerdere mensen met ongeveer dezelfde klachten tov 1 firma een zaak aankaarten met eventuele media, dit wel eens anders kan werken. Dus indien er mensen zijn die niet gehoord worden, en ook opgelicht zijn naar mijn gevoel. Dit is nog geen beschuldiging, maar mijn gevoel. Een verkoopstechniek kan IK het niet meer noemen. Zeggen : Neem dit maar, want wat u koos, waar we reclame voor maken geraakt toch niet in orde, maar als u neemt wat ik zeg gaat u goedkoper uitkomen dan 56 euro. En het laagste factuur is 94 geweest. En de andere, 123,165,175,..
Ik hoop dat ik mijn punt heb kunnen maken .
Ik heb ook in de verkoop gezeten, zelf ook in telecom firma, maar zo wil ik mijn job niet uitoefenen. En of u zorgt ervoor dat die man dit niet meer kan doen, anders moet ik hem in naam van Proximus dagvaarden, want proximus wil zijn naam niet vrijgeven, wat ik ergens wel begrijp, omdat Proximus dan zelf in de fout gaat. Toen in in de telecom winkel werkte , had ik een naamplaatje.
Hopelijk tot snel
Hoogachtend
Christoph Coolen