@geenfanvanproximus Ik heb het nodige gedaan. Je ontvangt een bevestiging per mail met in bijlage het Bpost label om de decoder terug te sturen. Groetjes, Antonella
@geenfanvanproximus TV Box V5 compact is opgezegd en daar heeft het systeem automatisch het nodige label/bericht voor opgemaakt.Dat is wat onze collega Antonella u bezorgd heeft.Stuur de TV Box V5 compact maar op met het bijhorend label.Dan komt alles in orde.Groetjes,Joel
@geenfanvanproximus TV Box V5 compact is opgezegd en daar heeft het systeem automatisch het nodige label/bericht voor opgemaakt.Dat is wat onze collega Antonella u bezorgd heeft.Stuur de TV Box V5 compact maar op met het bijhorend label.Dan komt alles in orde.Groetjes,Joel
Weet iemand hoeveel een boete kost als je de modem en Decoder niet tijdig binnen brengt. Want ik heb al 4 maal gebeld naar Proximus. Een post die amper 2 dagen per week nog maar moet werken. Die zogezegde bonnetjes zouden al 2 maal op gestuurd zijn. Van Dooren Mario
@Mario091166 ik zag in uw profile een emailadres staan waar 0611 in voor komt.Waar de labels naartoe zijn gestuurd staat 0911 in.De rest is idem in het mailadres.Is dat ook een mailadres van u? Indien ja, ook al eens gekeken in de spam, junkmail folders.Groetjes,Joel
@Mario091166 ik zag in uw profile een emailadres staan waar 0611 in voor komt.Waar de labels naartoe zijn gestuurd staat 0911 in.De rest is idem in het mailadres.Is dat ook een mailadres van u? Indien ja, ook al eens gekeken in de spam, junkmail folders.Groetjes,Joel
Beste die labels zouden al tot twee maal toe via de post naar mij verstuurt zijn op het adres dat jullie hebben. Omdat ik zelf geen apparaat hat om te scannen moest dit zo, en heb daar ook al verschillende keren voor gebeld, maar als die post amper 2 max 3 maal per week nog komt ga ik nooit die labels zien en ga ik beter een boete betalen dan wachten op die labels, want ik denk dat die opzeg rond 6/7 is gebeurt. Nu vraag ik u hop hoeveel moet ik al rekenen voor een eventuele boete? Mijn email is dus ambiorixxxxxxxxxx
@Mario091166 Ter info: indien je niet beschikt over een printer om de verzendlabel uit te printen, volstaat het om de barcode van het verzendlabel op je smartphone te tonen en te laten scannen aan het loket van Bpost, waar ze dan voor jou de label kunnen uitprinten en op de doos plakken. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.