Skip to main content
Beantwoord

Getrouwheidspremie

Forum|alt.badge.img

Beste ,

Graag zou ik opnieuw de getrouwheidspremie ontvangen voor 2025.

Die zou vervallen zijn in maart.

Kan die opnieuw geactiveerd worden aub ?

Dank bij voorbaat.

roske.vdd

Beste antwoord door Joel M

@roske.vdd Ik heb de korting opnieuw voor 12 maanden geactiveerd.Dit via order R000000110000XGFBE. Van deze wijziging gaat u nog een bevestiging op mail ontvangen.Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

@roske.vdd Ik heb de korting opnieuw voor 12 maanden geactiveerd.Dit via order R000000110000XGFBE. Van deze wijziging gaat u nog een bevestiging op mail ontvangen.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 48 reacties
  • 14 maart 2025

Dank u wel voor het toekennen.

Waarom wordt dit niet automatisch vernieuwd ?

Mvgr. Roske

Martin
  • 33084 reacties
  • 14 maart 2025

Dit moet ieder jaar herbekeken worden en bepaald worden, aangezien de voorwaarden kunnen veranderen en kan zelfs afgeschaft worden.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2115 reacties
  • 14 maart 2025

@roske.vdd Je moet het zo bekijken het is een gunst maar geen recht.Vandaar dat het na 12 maanden telkens opnieuw moet aangevraagd worden.Wij bekijken dan als het opnieuw mag/kan verlengd worden(voorwaarden enz).Groetjes,Joel.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

Zou U mij ook deze getrouwheidspremie kunnen toekennen.

Reeds sinds eind jaren 80 trouwe klant van internet, TV en telefonie

Martin
  • 33084 reacties
  • 14 maart 2025

@vanac Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u maandag vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je eventueel nog specifieke/privé info vermelden indien je dit belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025

Is bij deze aangepast