Skip to main content
Beantwoord

getrouwheidskorting


Ik ben reeds jaren klant bij proximus maar nog nooit getrouwheidskorting ontvangen. Hoe moet ik die aanvragen?

Beste antwoord door SimonsErik

@Luc.M bedankt voor de snelle reactie. Top service!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Martin
  • 22 maart 2024

@SimonsErik 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 23 maart 2024

Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).

Alvast bedankt om dit te willen checken! 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 25 maart 2024

@SimonsErik  Dit is je geactiveerd, je krijgt hievan een mail. groetjes Luc


Mutlie
  • 25 maart 2024
Evy_01 schreef:

Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).

Alvast bedankt om dit te willen checken! 

@Evy_01 Toen ik dit een tijdje terug een paar dagen op voorhand vroeg kreeg ik te lezen dat dat niet kon en ik moest wachten tot de dag daar was.

Zet het dus zeker in je agenda!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 25 maart 2024

@Evy_01  Je krijgt een bericht van wijziging.Groetjes


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 25 maart 2024

@Luc.M Super bedankt, goed ontvangen, wordt heel erg geapprecieerd! 

Is dat voor mijn moeder ook nog mogelijk, zij heeft niets ontvangen? 


@Luc.M bedankt voor de snelle reactie. Top service!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 26 maart 2024

@Evy_01   zij krijgt ook een mailtje. Groetjes 


Ik had ook graag een getrouwheidskorting verkregen voor mijzelf en mijn moeder. Wij zijn ook al vele jaren klant zonder deze korting te hebben gekregen.

Gegevens staan op profiel en ticket.

Alvast bedankt om dit na te kijken!


Martin
  • 30 maart 2024

@Nadine_str 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen / meer informatie geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Vanaf wanneer heb je recht op die korting? 


Martin
  • 1 april 2024

@Nathalietje666

Als je ook je profiel volledig invult (zoals →  hierboven aangegeven) kan een PX moderator morgen met jouw gegevens verder laten uitzoeken wat er voor u mogelijk is.

“De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. “


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 3 april 2024

@Nadine_str Getrouwheidskorting toegevoegd voor je moeder, bevestigingsmail volgt. Jijzelf geniet al van Affinity-korting, deze is niet cumuleerbaar. Groetjes, Heidi


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 3 april 2024

@Nathalietje666 Getrouwheidskorting toegevoegd, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi


Beste,

Bij deze wil ik mijn getrouwheidskortingen terug laten activeren op mijn verschillende abonnementen (pack)

Groetjes vanessa

 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 5 april 2024

@Vanessa 1234 Zie uw andere post.Info volgt op uw hotmail.Groetjes,Joel


Ok super bedankt!


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 15 juni 2024

@Luc.M of proximus collega’s,

Toch nog even checken voor mijn moeder (klantnummer en naam in ticket op profiel): in maart was er inderdaad een korting voor haar “speciale korting op abonnement”. Maar in haar laatste facturen is die weer verdwenen. Kan dit nog eens gecheckt worden of die effectief actief staat voor haar als zij daar recht op heeft, aub? 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 18 juni 2024

Dag @Evy_01 de korting met een looptijd van 12 maanden is inderdaad afgelopen. Ik activeer opnieuw korting vanaf 01/07/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi


Evy_01
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 18 juni 2024

Super, opnieuw bedankt voor de snelle service, ze heeft de bevestiging al ontvangen! Voor de jarenlange klanten met een pensioentje is dat zeer welgekomen en wordt dat zeker geapprecieerd door haar!