Ik ben reeds jaren klant bij proximus maar nog nooit getrouwheidskorting ontvangen. Hoe moet ik die aanvragen?
Beste antwoord door SimonsErik
Bekijk origineelIk ben reeds jaren klant bij proximus maar nog nooit getrouwheidskorting ontvangen. Hoe moet ik die aanvragen?
Beste antwoord door SimonsErik
Bekijk origineelOk super bedankt!
Beste,
Bij deze wil ik mijn getrouwheidskortingen terug laten activeren op mijn verschillende abonnementen (pack)
Groetjes vanessa
Als je ook je profiel volledig invult (zoals → hierboven aangegeven) kan een PX moderator morgen met jouw gegevens verder laten uitzoeken wat er voor u mogelijk is.
“De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet altijd compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. “
Vanaf wanneer heb je recht op die korting?
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen / meer informatie geven, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik had ook graag een getrouwheidskorting verkregen voor mijzelf en mijn moeder. Wij zijn ook al vele jaren klant zonder deze korting te hebben gekregen.
Gegevens staan op profiel en ticket.
Alvast bedankt om dit na te kijken!
Is dat voor mijn moeder ook nog mogelijk, zij heeft niets ontvangen?
Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).
Alvast bedankt om dit te willen checken!
Zet het dus zeker in je agenda!
Mijn korting loopt normaalgezien volgende maand af, dus bij deze vraag ik alvast ook of ik hiervoor nog steeds in aanmerking kom, aub? Dus verlengen vanaf april voor 12 maanden, zowel voor mezelf als voor mijn moeder (mijn klantnummer in profiel, dat van mijn moeder in ticket).
Alvast bedankt om dit te willen checken!
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.