@Jonas0008 Aankoop Iphone, heeft u deze via een verkooppunt van Proximus gekocht of online.Het Bizz Mobile M abonnement wenst u dat als nieuw aan te vragen of is dat een bestaand dat u wil koppelen.Groetjes,Joel
Het factuur is ondertussen in orde. Dit werd mij gemaild.
Verder heb ik op dit moment reeds een bizz Mobile M abonnement dat gelinkt is aan mijn mobiel nummer.
Als ik aanmeld op mobiel internet zie ik dit abonnement, als ik vervolgens in de billing tab probeer aan te melden met mijn zakelijke account (dus probeer dat mobiele abonnement te koppelen aan mijn zakelijk account) zie ik niets meer. Ik vraag me dus af of het mogelijk is slechts één account over te houden waarop ik alles kan zien.
@Jonas0008 Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel
@Joel M
Ik heb beide guides proberen volgen en kan wel degelijk beide accounts toevoegen in de Proximus app maar daar stopt het dan ook. Het bills tabje is nog steeds leeg bij mijn .
Verder had ik geprobeerd aan te melden via de website met mijn gsm nummer en werd ik gevraagd een nieuwe account met nieuw emailadres aan te maken. Dit heb ik dan gedaan en daar kan ik nog altijd niets zien want ik ben daar geen admin. Het admin worden werkt overigens ook niet want dan krijg je een “Oeps er ging iets mis melding”.
Het lijk ondertussen alsof ik reeds 3 accounts heb en geen enkele doet wat hij moet doen.
Het accountbeheer laat toch wel te wensen over moet ik zeggen .
Mvg,
Jonas
Dag @Jonas0008 kun je ons feedback sturen met eventueel een screenshot via de in-app shaker (gewoon schudden met je toestel wanneer je de app gebruikt). Het achterliggende team gaat hiermee dan aan de slag zodra ze de melding ontvangen! Groetjes, Heidi