Skip to main content

Waarom is mijn factuur in november plots 13 euro duurder geworden?

Heb nogthans trouwe korting terug aangevraagd en was goedgekeurd 

En als je de 2 facturen naast mekaar legt, zie je waar het verschil zit?

Ja getrouwheidskortingen ontbreken.

Uw trouw beloond internet 7 euro

Uw trouw beloond telefoonlijn 3 euro

Speciale korting op abonnement gsm 3 euro

Waw, ik krijg maar 5 euro getrouwheid (n a40 jaar klant), jij moet dan wel getrouwer zijn 🤔
Kan het zijn dat de nieuw toegekende getrouwheid niet aansluit op de factuur van october?

Wat bedoel je ?

Ik had deze korting de laatste 12 maanden.

Nu helemaal niets meer.

@2bloemetje waarschijnlijk is er bij deze opdracht via order R000000110000RBY9D door Joel M

iets verkeerd gelopen dus best gewoon afwachten tot er morgen een Proximus moderator dit verder kan natrekken voor u.

@2bloemetje 
Kan het zijn dat je overgestapt bent naar een (ander?) pack?

Neen, getwijfeld maar niet overgestapt 

Het zal gewoon terug moeten nagetrokken worden wat er gebeurd is na het doorgeven van het order.

@2bloemetje waarschijnlijk is er bij deze opdracht via order R000000110000RBY9D door Joel M

iets verkeerd gelopen dus best gewoon afwachten tot er morgen een Proximus moderator dit verder kan natrekken voor u.

Dag @2bloemetje de kortingsperiode van 12 maanden is afgelopen. We activeren nieuwe korting vanaf 01/12/2024 - duurtijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Beste Heidi,

Dankjewel !!

Korting van 13 euro mislopen omdat order van Joell M  ref. R000000110000RBY9D 

niet correct is doorgegeven.

krijg ik daarvoor credit nota voor november?

@2bloemetje Je krijgt opnieuw korting vanaf 01/12/2024 voor 12 maanden, er wordt geen creditnota voorzien voor november. Getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur. Bij activatie van een nieuwe korting kan het bedrag veranderen. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. 

Reageer