Hoe kan ik heidi een privé bericht sturen ?
@maria_074
heidi is in verlof voor enkele weken
ik heb jou een privébericht gestuurd…
sorry, maar je bericht hier omvat al vele pagina’s en dan lezen we soms over informatie…
groetjes
tina
Bij profiel onder ticket staat rekeningsnr
Proximus wijst naar bank en bank naar Proximus maar ben al meermaals bank geweest en laten bekijken door verschillende bediendes en ik geloof de bank als ze zeggen dit is wel degelijk een nr van Proximus ! Proximus thans is met ontkennen dit hun rekeningsnr niet is
BE50299879731018
ga echt niet nog eens bank voor de 5de x om dit vragen !
hoe kan ik in geval deze ontkenning blijft hiermee verdergaan want we willen toch wel dit ten onrechte afgehaald bedrag door Proximus terug krijgen !
l
Maar ze zijn bij de achterliggende dienst waarschijnlijk dit aan het opzoeken of ze die betaling terugvinden en hopelijk krijg je vandaag al goed nieuws van Proximus.
@maria_074
zoals beloofd is het dossier opgemaakt met alle info die we hebben ontvangen
nu geven we de financ. dienst de kans om dit uit te zoeken
Dit komt wel in orde.
Groeten
Tina
@maria_074 Kan u mij ook het klantnummer van jou vriendin bezorgen.Dan kan ik alles doorgeven aan de financiële dienst.Groetjes, Joel
@maria_074 Het is doorgegeven aan de financiële dienst voor verder onderzoek.Dossiernummer is 46070782.Excuses alvast voor het ongemak en ook dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
Dat staat op mijn profiel gezet
@maria_074 Dossier 46070782 is momenteel in behandeling bij de financiële dienst. Groetjes, Antonella
Hoe kom ik de voortgang ervan te weten ?
Van het onderzoek naar die dubbele betaling ? Maar wat valt zolang te onderzoeken ?
als zelf de bank op eventjes nakijken kon zeggen dat beide betalingen naar Proximus gingen dan moet Proximus zelf dit zeker zien ?
@maria_074Dossier 46070782 is momenteel in behandeling bij de financiële dienst. Groetjes, Antonella
Dank u en enige idee Hoelang deze onderzoek kan duren ?
Bank wist ma even over betaling buigen al dat het naar Proximus was dan zou proxumus dit toch ook snel horen te vinden ?
mijn gedachte maar zal wel meer bij komen kijken om dit te onderzoeken
mss ook iets te maken met hoe groot de stapel dossiers is waar uw dossier tussen zit?
mss ook iets te maken met hoe groot de stapel dossiers is waar uw dossier tussen zit?
Ja kan dit wel zijn
Blijf wel wachten maar vroeg me dit even af
@maria_074 De financiële dienst heeft dit verder onderzocht. Er is maar 1 betaling terug te vinden. Er werd een bericht gestuurd naar de titularis. Voor verder onderzoek dient ze een bankrekeninguittreksel door te sturen. Groetjes, Antonella
Die uittreksel is al vaak getoond
Iemand heeft toch het geld van die factuur die van rekening genomen werd op ogenblik via my Proximus werd betaalt ! Vrees dat dit dan een zaak voor de ombudsdienst word !
dit geld is 200% zekerheid door Proximus via my Proximus app afgehaald van klant haar rekening op moment ze haar kaartnummers via my proximus invulde
dat Proximus wilt beweren ze maar 1 betaling ontvingen kunnen ze zeggen maar we weten echt beter
afschriften stuurde ik meermaals al door !
via hier en via privé bericht !
Niets over u maar klantendienst geeft gewoon exuus om niet toe te geven dat my Proximus storingen vertoont en geld dubbel zelfs driedubbel bij andere klant afhaalt !
hoe contacteer ik weer de ombudsdienst ?
De afschriften kregen ze al bij start onderzoek dus nogmaals sturen zal weinig uitmaken ! Best geen tijd meer verliezen en ombudsdienst contacteren dat ze dit goed gaan uitpluizen !
ks toch normaal
een mens die dubbel betaalt die tweede factuur niet gaat schenken aan Proximus !
klantendienst maakt zich gewoon makkelijk ervan af
Dat my Proximus storingen heeft word ook niet toegegeven want ik stuurde daar al feedback op en word niet toegegeven !
Sorry titaris gaat dat bericht helaas niet zien , ze kan niet op e-mails !
daarmee gaat alles via mij
Weet iemand link ombudsdienst aub