Vraag

Extra kosten automatische inlichtingen???

  • 24 June 2023
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Beste, opeens werden er  1,91 euro extra kosten aangerekend  omdat ik naar het info nummer 1234 zou gebeld hebben. Heel raar ken dat nummer helemaal niet, niemand komt aan mijn telefoon dus zou niet weten vanwaar dit komt? Als ik dan bij klachten Proximus ga kijken zijn er veel mensen die met hetzelfde probleem zitten???? Zijn dit criminele praktijken van Proximus? Of vanwaar komt die extra kost opeens zou iemand mij daar eens een degelijke uitleg over kunnen geven? Al zo lang klant bij jullie maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! Echt jammer zoiets….


2 reacties

@Tinkie Ter info: pas maandag komt iemand van PX hier terug langs.

Omdat zij u zouden kunnen verder helpen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv hier het betrokken telefoonnummer. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

TBI: 

1234 PROXIMUS DIS natalino.storelli@proximus.com +32 2 202 62 64

cfr: → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tinkie Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, factuurnummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reageer