Skip to main content
Antwoord

Compensatie geen PX-diensten door kabelbreuk.

  • February 15, 2024
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Vanaf 18/01/2024 t.e.m.22/01/2024  geen gebruik kunnen maken van de diensten van Proximus ( geen tv, internet en vaste telefoon) Toch moet ik de volledige maand januari betalen. Nochtans werd me telefonisch  gezegd dat daar automatisch rekening zou mee worden gehouden, niet dus.Kan dat hier bewerkstelligd worden of moet ik daar terug telefonisch contact voor opnemen? 

Ik had dat hier al eerder aangekaart in een ander topic maar daar werd geen gevolg aan gegeven.

 

Beste antwoord door Joel M

@Patrick48 Commercieel  creditnota opgemaakt(zie privébericht).Bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 15, 2024

Vanaf 18/01/2024 t.e.m.22/01/2024  geen gebruik kunnen maken van de diensten van Proximus ( geen tv, internet en vaste telefoon) Toch moet ik de volledige maand januari betalen. Nochtans werd me telefonisch  gezegd dat daar automatisch rekening zou mee worden gehouden, niet dus.Kan dat hier bewerkstelligd worden of moet ik daar terug telefonisch contact voor opnemen? 

Ik had dat hier al eerder aangekaart in een ander topic maar daar werd geen gevolg aan gegeven.

@Proximus_Moderatoren 

Het topic waar dit reeds aangekaart werd → beschadigde kabel door aannemer | Proximus Forum


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2024

@Patrick48 Commercieel  creditnota opgemaakt(zie privébericht).Bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 16, 2024

@Patrick48 Commercieel  creditnota opgemaakt(zie privébericht).Bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel

Dank je wel, ben heel tevreden met de tegemoetkoming.

Patrick