Skip to main content

Vanaf 18/01/2024 t.e.m.22/01/2024  geen gebruik kunnen maken van de diensten van Proximus ( geen tv, internet en vaste telefoon) Toch moet ik de volledige maand januari betalen. Nochtans werd me telefonisch  gezegd dat daar automatisch rekening zou mee worden gehouden, niet dus.Kan dat hier bewerkstelligd worden of moet ik daar terug telefonisch contact voor opnemen? 

Ik had dat hier al eerder aangekaart in een ander topic maar daar werd geen gevolg aan gegeven.

 

Vanaf 18/01/2024 t.e.m.22/01/2024  geen gebruik kunnen maken van de diensten van Proximus ( geen tv, internet en vaste telefoon) Toch moet ik de volledige maand januari betalen. Nochtans werd me telefonisch  gezegd dat daar automatisch rekening zou mee worden gehouden, niet dus.Kan dat hier bewerkstelligd worden of moet ik daar terug telefonisch contact voor opnemen? 

Ik had dat hier al eerder aangekaart in een ander topic maar daar werd geen gevolg aan gegeven.

@Proximus_Moderatoren 

Het topic waar dit reeds aangekaart werd → beschadigde kabel door aannemer | Proximus Forum


@Patrick48 Commercieel  creditnota opgemaakt(zie privébericht).Bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel


@Patrick48 Commercieel  creditnota opgemaakt(zie privébericht).Bedrag gaat in mindering op de factuur van maart.Groetjes,Joel

Dank je wel, ben heel tevreden met de tegemoetkoming.

Patrick