Skip to main content
Antwoord

Alles opzeggen

  • April 10, 2025
  • 15 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi,

1 mei trekken we in in ons nieuwe huis, waar we voor Mobile Vikings hebben gekozen.

 

Kan alles opgezegd worden vanaf einde van de dag 30/04?

Beste antwoord door Joel M

@chris.loyenIk heb de opzegging voor 30/04/2025 ingeleid via order R000000110000XTE2T. Bevestiging van de wijziging/opzegging volgt nog via e-mail (het e-mailadres dat in uw profiel staat).Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Martin
  • April 10, 2025

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 11, 2025

@chris.loyen U kunt het beste via Mobile Vikings Easy Switch regelen, zodat u zeker weet dat u niet zonder internet komt te zitten. Dan gebeurt alles in één beweging: opzegging en activatie door de nieuwe OLO. Het Easy Switch-nummer staat onderaan uw factuur. Ik kan ook de opzegging inleiden voor 30/04/2025, maar ik kan geen tijdstip noteren. Dit gebeurt dan automatisch door het systeem in de loop van de dag..Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Rising star
  • April 11, 2025

Hey Joel,

We hebben een bepaalde periode internet in beide woningen nodig, daarom is Mobile Vikings als nieuwe verbinding aangevraagd ipv een Easy-Switch+verhuis te doen.

Graag het dan per 30/04 opzeggen, ik gebruik wel een hotspot indien nodig.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

@chris.loyenIk heb de opzegging voor 30/04/2025 ingeleid via order R000000110000XTE2T. Bevestiging van de wijziging/opzegging volgt nog via e-mail (het e-mailadres dat in uw profiel staat).Groetjes,Joel.


  • Auteur
  • Rising star
  • April 27, 2025

Hoi,

 

Ik heb geen mail ontvangen met een code om de modem terug te sturen, klopt dat?

 

Mvg,

Chris


Mutlie
  • April 27, 2025

Soms zit die in de spam folder.


  • Auteur
  • Rising star
  • April 27, 2025

Ook niet.


Martin
  • April 27, 2025

@chris.loyen soms moet die ook niet meer teruggestuurd worden, de bbox3v en de Internet box (bbox4) moet normaal altijd teruggestuurd worden.
Maar altijd best het officieel antwoord van een PX modertor afwachten want zij kunnen direct natrekken of die al dan niet moet teruggestuurd worden en indien wel u de nodige retourlabels doormailen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • April 27, 2025

Ik heb geen mail ontvangen met een code om de modem terug te sturen, klopt dat?

 

Natuurlijk niet, we zijn nog geen 30/04 😊


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 28, 2025

Dag ​@chris.loyen de retourlabels hangen aan de bevestigingsmail die je op 11/04/2025 hebt ontvangen, gewoon naar onder scrollen (pagina 4 + 5). Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Rising star
  • May 2, 2025

Hoi ​@HeidiE 

 

Ik heb gezocht maar kan die mail niet vinden, ook niet bij de spam/junk.

Kunnen jullie het nog eens versturen? Of kan ik het zo binnenbrengen bij een Proximus winkel?


Martin
  • May 2, 2025

FYI: Dat is niet aangeraden om dit binnen te brengen in een PX shop, dus best afwachten tot maandag zodat een PX moderator u de retourlabels kan opsturen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 5, 2025

@chris.loyen 

ik heb het document gevonden en verzending via mail was OK op 11-4, mailadres was ook OK.

De terugstuur labels staan helemaal onderaan in de brief.

Ik heb de brief opnieuw verzonden.

Kijk je eens?

Groeten,

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • May 6, 2025

Hoi, in het document staat nog een WiFi booster vermeld om terug te sturen.

Die had ik al eerder teruggestuurd, zie hier:

Problemen met EasySwitch overstap naar Mobile Vikings | Proximus Forum

Ik stuur dus alleen de modem terug, graag dit aanpassen in jullie systeem.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 7, 2025

Dag ​@chris.loyen ik noteer dat de ‘Promo Device Wifi Booster’ reeds werd ingeleverd.