Skip to main content
Beantwoord

Alles opzeggen

Hoi,

1 mei trekken we in in ons nieuwe huis, waar we voor Mobile Vikings hebben gekozen.

Kan alles opgezegd worden vanaf einde van de dag 30/04?

Beste antwoord door Joel M

@chris.loyenIk heb de opzegging voor 30/04/2025 ingeleid via order R000000110000XTE2T. Bevestiging van de wijziging/opzegging volgt nog via e-mail (het e-mailadres dat in uw profiel staat).Groetjes,Joel.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33371 reacties
  • 10 april 2025

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2162 reacties
  • 11 april 2025

@chris.loyen U kunt het beste via Mobile Vikings Easy Switch regelen, zodat u zeker weet dat u niet zonder internet komt te zitten. Dan gebeurt alles in één beweging: opzegging en activatie door de nieuwe OLO. Het Easy Switch-nummer staat onderaan uw factuur. Ik kan ook de opzegging inleiden voor 30/04/2025, maar ik kan geen tijdstip noteren. Dit gebeurt dan automatisch door het systeem in de loop van de dag..Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 11 april 2025

Hey Joel,

We hebben een bepaalde periode internet in beide woningen nodig, daarom is Mobile Vikings als nieuwe verbinding aangevraagd ipv een Easy-Switch+verhuis te doen.

Graag het dan per 30/04 opzeggen, ik gebruik wel een hotspot indien nodig.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2162 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

@chris.loyenIk heb de opzegging voor 30/04/2025 ingeleid via order R000000110000XTE2T. Bevestiging van de wijziging/opzegging volgt nog via e-mail (het e-mailadres dat in uw profiel staat).Groetjes,Joel.