Skip to main content
Vraag

Probleem met new outlook voor windows

• April 18, 2026
  • 4 reacties
  • 17 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner

Wie kan me hierin helpen.

Wegens oude outlook verzendingproblemen, werd new outlook geïnstalleerd. Werkte tot gisteren goed.

Gisteren foutmelding : kan olk.exe niet vinden. Eerst proberen te herstellen, geen resultaat. Dan new outlook gedeleted en terug geïnstalleerd. 

Nu probeer ik mijn accounts bij skynet terug te installeren, maar bij het ingeven van mijn mailadres en correct Proximus mail paswoord ( voor popup ) krijg ik een foutmelding en slaag er niet in mijn accounts terug te activeren .

Kan iemand me zeggen wat ik kan doen om mijn accounts terug actief te krijgen in mijn new outlook? 

4 reacties

Martin
  • April 18, 2026

@Ro je bent niet alleen zie
→ New outlook account probleem | Proximus Forum

ik heb eens ondertussen geprobeerd van mijn pa zijn skynet mailadres in new outlook toe te voegen maar het lukt ook niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 18, 2026

Bedankt Martin voor de reactie.

Probleem te wijten aan kant Proximus en niet aan de kant van de pc en de toepassing outlook dan ?

Ro

Martin
  • April 18, 2026

@Ro Ik heb zo al het één en ander opgezocht en er wordt ook gesproken dat het zou te wijten kunnen zijn de cloudcache die outlook(new) gebruikt waarbij de gecashte gegevens niet vlug genoeg gesynchroniseerd worden. Waardoor het ook niet direct lukt door het mailaccount te wissen en opnieuw in te stellen, maar dan wel lukt een dag later bvb.

Bij webmail werkt het wel want je logt rechtstreeks in op de server → geen caching
Outlook(New) logt via Microsoft’s cloudcache → wel caching, en daar gaat het blijkbaar mis.

Dus wijst het eerder op dat het aan de kant van microsoft zou liggen!

Mogelijks zullen de PX moderatoren, meer kunnen vertellen als er bij hen meer en meer klachten binnen komen of al binnengekomen zijn met dat probleem van Outlook(New) !

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 18, 2026

@Martin  dank voor je info. En voor je tijd om toch een en ander op te zoeken. Het zou kunnen dat wat je aanhaalt het probleem zou kunnen zijn. We zullen morgen nog eens proberen en het laten weten.

Of anders wachten tot maandag op Proximus medewerkers, mochten zij iets meer hierover weten.

Toch vervelend vind ik …

Nog een fijn weekend !

ro