Tot een tijd geleden waren wij tevreden over de werking van de klantendienst. Je kon makkelijk iemand bereiken, en kreeg snel een antwoord. Maar nu stellen we ons terecht de vraag of alles daar nog wel ronddraait… Nadat op de website geen antwoord te vinden is op onze vraag, kiezen wij voor de optie ‘zo snel mogelijk terugbellen’ (door Proximus). (NB: Een email versturen functioneert niet meer. De ‘chat robot’ is ook waardeloos; je krijgt 2 keuzevragen en een derde ‘geen van beide’. Als je op 3 klikt kom je opnieuw bij de 2 zelfde keuzevragen.) Als we dus nà 2 uur nog niet teruggebeld worden, neem ik zelf de telefoon ter hand. ‘De wachttijd bedraagt tussen 5 en 10 minuten’, luidt het. Op dit eigenste moment hang ik nog steeds tevergeefs aan de lijn: de teller staat op 52 minuten…. Ondertussen werd er geen enkele keer doorgeschakeld. Ik kan dus enkel concluderen dat deze ‘eeuwigdurende’ wachtlijn gemaakt is omdat mensen zouden afhaken…. Welke ‘klantendienst durft het aan om een klant zo lang - zonder uitleg - aan de lijn te houden?! En ja, in het begin wordt er doorverwezen naar de website (‘bedankt voor u geduld en kijk ook eens op onze website’), maar aangezien men via de website ook NIEMAND persoonlijk kan contacteren, is ook dat hopeloos. Moet écht ALLES gedigitaliseerd worden?! Ik ga nu ook afleggen, want vermoedelijk blijf ik zo nog uren tevergeefs aan de lijn. Ik vraag me af hoe dit technisch mogelijk is; geen enkel gesproken bericht meer; geen enkele doorschakeling; enkel nog muziek....
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.