Beantwoord

Fiber werken - afval

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

De fiber werken in onze straat zijn net achter de rug en we kijken met plezier uit naar een afspraak voor de aansluiting ervan. Toch 1 opmerking: de voorbije dagen stond voor ons huis het werkmateriaal dat gaande weg gebruikt en verplaats wordt alsook vuilniszakken (zwart zak). Het materiaal is vandaag opgehaald maar de vuilniszakken zijn blijven staan, het zou fijn zijn als die ook worden meegenomen.

Ik wil die gerust in een officiële vuilniszak steken maar we kennen de inhoud er niet van. Gezien Limburg.Net regelmatig controles doet qua inhoud, zeker nu we zijn overgeschakeld naar een nieuw ophaalsysteem, bestaat de kans dat bij controle kan blijken dat er glas of andere inhoud inzit wat niet mag. Hopelijk mogen we de boete dan vervolgens naar Proximus doorsturen?!

icon

Beste antwoord door M_016 7 July 2021, 15:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Graafwerken door Proximus | Proximus Forum

je kan een klacht indienen via onze helpdesk werven op het nummer 080014551

Reputatie 7
Badge +3

Dag @NataschaXIII , ik heb de juiste dienst geïnformeerd, we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Prima en bedankt voor de feedback, ik zal het 0800 nr even contacteren, de zak is alleszins te zwaar om in de gewone huisvuilzaken te doen.

Reageer